Тренінг із медіаграмотності для сумської молоді

Завершено

297704711_5504000372986795_5973740327425485438_n
Тренінг із медіаграмотності для сумської молоді

Center for Euroinitiatives анонсує новий проєкт “Youth Media Sharks: Media Literacy Upskilling” та перший захід у його рамках — тренінг із медіаграмотності для сумської молоді! Читайте деталі та подавайте заявку!

Про проєкт:

Фейки та інформаційні маніпуляції можна знайти щодо будь-якої публічної теми. Але зараз, через вторгнення росії в Україну, війна відбувається не лише на полях битв, а й широко в ЗМІ.

Дезінформація та російська пропаганда заполонили Інтернет та соціальні мережі. Це потужна руйнівна сила в епоху глобальної комунікації, коли одна хибна ідея може миттєво поширитися. Під час війни дезінформація може мати не лише негативні психологічні, соціальні чи політичні наслідки, а й коштувати життя.

Як правило, молоді люди є найбільшими споживачами інформації. Вони з раннього дитинства отримують великий потік інформації з Інтернету, реклами та телебачення. Тож вони повинні вміти критично оцінювати дані, знати, як захиститися від маніпуляцій, яким джерелам можна довіряти, що таке фейки та для чого вони створюються.

У рамках нашого проекту ми хочемо популяризувати медіаграмотність серед молоді, вчити їх протидіяти дезінформації про війну та протистояти російській пропаганді.

Цей проєкт є міжнародним. Він включає себе одноденний тренінг із медіаграмотності, аналіз місцевого медіа, зустріч із місцевими органами влади, розробку інформаційних матеріалів з медіаграмотності для молоді та молодіжний обмін в Португалії.

Перший захід у рамках проєкту — одноденний тренінг із медіаграмотності в Сумах для місцевої молоді від 18 до 26 років.

Коли: 27 серпня

Де: Суми, локацію повідомлять учасникам, які пройшли відбір

Мета заходу: Обговорити наслідки дезінформації, фейкових новин та пропаганди про російсько-українську війну. Навчити молодь відрізняти фейки від правди, а пропаганду — від інформування.

Домашнім завданням для учасників буде провести дослідження місцевих ЗМІ та соціальних мереж і виявити найпоширеніші фейки та дезінформацію про війну. За результатами роботи над цим завданням відберуть учасників, які восени візьмуть участь у молодіжному обміні на тему медіаграмотності на Мадейрі, Португалія.

Зацікавилися? Подавайте заявку: тут.

Дедлайн: 17 серпня

Наступні етапи проєкту:

  • Підготовка та презентація рекомендацій місцевим стейкхолдерам у сфері інформації, молоді та освіти щодо того, як допомогти молодим людям стати грамотними та стійкими до дезінформації про війну.
  • За результатами тренінгу та зустрічі зі стейкхолдерами, створять і поширять інформаційний набір для молоді про те, як перевіряти медіаінформацію, як викривати дезінформацію про війну та де знайти правдиві джерела.

Проєкт впроваджується організаціями Center for Euroinitiatives та Associação My Madeira Island, за підтримки програми Еразмус+ Європейського Союзу.