Бути «на ти» із смм та зрозуміти, куди рухатись
Все, що потрібно знати і вміти власникам бізнесу, засновникам громадських організацій, топ-менеджерам та майбутнім маркетологам, щоб покращити продажі та впізнаваність.
SMM в громадському секторі відіграє важливу роль у взаємодії та спілкуванні з аудиторією, створює можливості для залучення донорів та допомагає розвивати ваші проєкти.
Наша лекторка Олександра Борук, директорка з маркетингу ПрАТ «Концерн Хлібпром» – розробили булочку хот-догів для OKKO та поставляють продукцію в АТБ; за рік збільшили прибутки 24% за статистикою Forbes.
Поговоримо про:
- Що таке SMM і чи точно мені це потрібно;
- Які медіа обрати і з чого почати?
- Практичні кейси та розбір типових помилок;
- Критерії успіху чи як зрозуміти, що все йде по плану;
- Відповіді на запитання;
28.12 (четвер)
13:00-14:00, онлайн
Реєстрація: тут.
Відкрийте для своїх проєктів нові можливості в соціальних мережах, а наша лекція в цьому допоможе
Наш інстаграм: https://www.instagram.com/pro.women.ua/