Прагнете, щоб ваші проєкти були успішними та без зайвих ризиків і витрат?
Запрошуємо на дводенний практикум від Compass Group “Управління проєктами, як вірно побудувати роботу, щоб проєкти були успішними”, який побудовано на 100% практичних кейсах, що дозволяє учасникам отримати системне розуміння проєктної діяльності, поєднане з фінансовою складовою на кожному етапі життєвого циклу проєкту.
Цей практикум допоможе:
- сформувати цілісне бачення управління проєктами в НПО;
- визначити правила та процедури, які регламентують проєктну діяльність;
- уникати ризиків під час планування, виконання та звітування;
- ефективно поєднувати проєктне та фінансове управління;
- забезпечити прозорість і результативність реалізації проєктів.
Програма заходу:
1 день
Блок перший (теоретична частина):
- Життєвий цикл проєкту і стратегія діяльності неприбуткової організації.
- Модель проєктної діяльності.
- Податкові правила і статутні вимоги, коли проєкт не вигідний для організації.
- Основні ризики, які потрібно проконтролювати при подачі грантової заявки і при укладанні договорів на виконання проєктів.
- Правила та процедури управління проєктною діяльністю, що повинні регламентувати.
- Тендерні процедури в проєктній діяльності.
Блок другий (практична частина):
- Формуємо графік виконання проєкту.
- Формуємо команду проекту під графік проєкту (кількість, зайнятість, оплату) та організаційну структуру проєкту.
- Розраховуємо податкове навантаження при різних формах співпраці з персоналом.
- Формуємо Work breakdown structure (WBS ) для проєктної діяльності.
2 день
Блок перший (теоретична частина):
- Фінансове управління в проєктній діяльності.
- Принципи дозволеності витрат і основні вимоги фінансуючих сторін.
- Доходи та витрати, основні податкові правила, які потрібно планувати в проєкті.
- Прямі та непрямі витрати, правила розподілу витрат.
- Фінансові питання, які потрібно контролювати нефінансовому менеджеру.
- Фінансування за фіксованою ціною, що це за вид грантів.
- Як скласти графік виконання та погодити графік фінансування даного проєкту.
- Як звітуватись за даним видом проєктів.
- Власний внесок в проєкт.
Блок другий (практична частина):
1. Складаємо бюджет проєкту і плануємо документальне звітування за видами витрат:
- Заробітна плата;
- Залучені консультанти;
- Витрати на закупівлі;
- Робота з бенефіціарами;
- Витрати на відрядження;
- Робота за субгрантингом;
- Витрати на заходи;
- Інші види витрат.
2. Узгоджуємо робочий план проєкту з рухом грошових коштів за проєктом, аналізуємо касові розриви і вносимо зміни до графіку робіт.
3. Визначаємо основні точки контролю і питання, які узгоджуємо з донором.
4. Правила закриття проєкту і як пройти аудит.
Дата проведення:
ЛЬВІВ – 10 та 11 вересня 2025 року
Час: 10:00-17:00+
Детальніше про умови участі
КИЇВ – 25 та 26 вересня 2025 року
Детальніше про умови участі
Час: 10:00-17:00+
Даний захід також може бути проведений в корпоративному форматі для вашої організації.
Практикум буде проводити Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.