Прем’єра соціальних роликів зроблених самими ВПО, як приклад активного впливу на зміну громадської думки щодо ставлення до ВПО та перші кроки за виборчі права.
Маємо змогу презентувати соціальну рекламу на тему “Переселенці-економічний потенціал регіону” ще і у м. Рівне.
Унікальністю цього проекту є те,що знімали його самі переселенці з бажанням передати справжні емоції та натхнення будувати нове життя на новому місці у м. Дніпро. Ми з вами поговоримо про доцільність соціальної реклами, про її вплив на соціально-економічне життя суспільства , про можливий внесок кожного для змін та співпрацю між містами та організаціями. Також маємо на меті ознайомити з першим кроком адвокаційної кампаніїї #МаюПравоОбирати спрямованої на відстоювання виборчих прав в новій громаді.
Проект реалізується в рамках Програми національних обмінів, за фінансування Європейського Союзу та Національного фонду підтримки демократії (США).