Практичне засідання “Представництва та філії міжнародних НПО: підсумки 2018 року”

Початок: 11.12.2018 о 10:00
Закінчення: 11.12.2018 о 17:00
Адреса: вул. Фролівська, 1/6, 2 поверх, м.Київ, 04070, Україна
Місце: Аудиторська компанія CompasGroup
Аудиторська компанія CompassGroup
Телефон: 044 238 65 30, 050 631 27 40
E-mail: [email protected]

Завершено

Представництва та філії міжнародних НПО: підсумки 2018 року
Практичне засідання “Представництва та філії міжнародних НПО: підсумки 2018 року”

На сьогоднішній день в Україні все більше реєструється представництв неприбуткових організацій та проектів міжнародної технічної допомоги. Представництва та проекти міжнародної технічної допомоги не є юридичними особами, але здійснюють свою благодійну та гуманітарну діяльність на території України.

  • Чи повинні представництва НПО подавати звіти до контролюючих органів?
  • Чи повинні сплачувати податки в Україні?
  • Чи можуть бути платниками ПДВ?
  • Як вірно укладати договори з юридичними особами?
  • Як вірно співпрацювати з українським персоналом та фізичними особами?
  • Як вірно оформити експатів для роботи на території України?

Аудиторська компанія CompasGroup запрошує 11 грудня 2018 року на практичне засідання, де наші аудитори та експерти, опираючись на норми українського законодавства та практичний досвід, представлять своє бачення щодо правил діяльності даних акредитованих структурних підрозділів міжнародних неурядових організацій на території України.

Цільова аудиторія: керівники, менеджери проектів, бухгалтери та фінансові менеджери міжнародних представництв неприбуткових організацій, що зареєстровані в Україні та проектів міжнародної технічної допомоги.

Блок А) Юридичні вимоги та законодавчі відмінності різних видів діяльності нерезидентів на території України

1. Законодавчі нюанси та відмінності роботи на території України:
- представництв неприбуткових організацій
- філій неприбуткових організацій
- проектів міжнародної технічної допомоги
2. Основні вимоги та помилки документального забезпечення діяльності (Положення, довіреності внутрішніх політик та процедур)
3. Види діяльності, які повинні бути і мають право вести
4. Різні місця здійсненні діяльності на території України
5. Фінансування діяльності та види отримання коштів для цільового фінансування
6. Терміни внесення змін до органів реєстрації, відповідальність у разі порушень
7. Основні нюанси, які потрібно врахувати при укладенні договорів на території України

Блок Б) Податкові нюанси діяльності

1. Коли НПО/Міжнародна організація/ представництво НПО може бути платником ПДВ та визначення об’єкту оподаткування
2. Здійснення благодійної та гуманітарної діяльності
3. Здійснення господарської діяльності в межах діяльності
4. Виконання сервісних та консультаційних контрактів
5. Надання консультаційних послуг в рамках Міжнародних угод України
6. ПДВ по закупівлям в рамках міжнародної технічної допомоги 
7. Пільги з ПДВ та штрафні санкції

Блок В) Фінансове та бухгалтерське річне звітування

1. Чи потрібно вести бухгалтерські регістри представництвам іноземних неприбуткових організацій, якщо так, то в якому вигляді
2. Спрощена бухгалтерська облікова політика та її взаємозв’язок з політикою фінансового управління
3. Облік фінансування структурних підрозділів представництв, що знаходяться поза місцем основної реєстрації
4. Облік операцій субгрантингу
5. Курсові різниці, чи можуть виникати в обліку та чи повинні обліковуватись
6. Придбання та облік основних засобів, матеріалів, як для діяльності представницького офісу, так і передачі партнерам, структурним підрозділам
7. Фінансова звітність представництв НПО, необхідність чи законодавчі вимоги

Блок Г) Правила співпраці з фізичними особами

1. Фізична особа нерезидент та резидент: правила співробітництва та порядок оформлення, трудові відносини
2. Кадровий облік, зміни в законодавстві 2018 року
3. Співробітники Головного офісу, порядок перебування в Україні
4. Виплати та правила оподаткування:
   – Заробітної плати співробітникам резидентам
   – Заробітної плати співробітникам нерезидентам
   – Співробітникам Головного офісу
5. Додаткові блага та компенсації для різних форм співробітництва (витрати на відрядження, оренду житла, витрат на проїзд та інші
6. Страхування роботи співробітників та осіб, які працюють по договорам цивільно-правого характеру
7. Оновлені правила для порядку перебування нерезидентів в Україні та звітування Експатів в Україні
8. Закриваємо проект/місію/представництво – як вірно звільнити співробітників

Час проведення: 10:00-17.00

Вартість участі: 1700 грн

Реєстрація на участь тут. 

Тренер:
Лариса Шкурка – керуючий партнер Аудиторсько-консалтингової групи “Компас”, провідний аудитор фірми (Сертифікат серії А), 
Консультант з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес тренер. Закінчила Київський державний економічний університет за програмою “Менеджмент проектів і консалтинг”, має кваліфікацію магістра ділового адміністрування. Володар Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Сертифікат випускається спільно Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Член правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу».
Володар сертифікату COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING, Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Великобританія.
Більше 15 років співпрацює, як консультант та аудитор з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультант з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавтор книги “Керівництво по лізингу”. Написання книги профінансовано проектом USAD “Ініціатива сприяння кредитуванню”. Автор статей в журналі “Дебет – Кредит”, «Фінансовий директор», консультаційних матеріалів на www.prostir.ua.