Практичне засідання для представництв та філій міжнародних НПО

Початок: 30.01.2019 о 10:00
Закінчення: 30.01.2019 о 17:00
Адреса: ул. Фролівська, 1/6, 2 поверх, Київ, 04070, Україна
Місце: Аудиторська компанія Compass Group
Аудиторська компанія Compass Group
Телефон: 044 238 65 30, 050 631 27 40
E-mail: [email protected]

Завершено

ПРЕДСТАВНИЦТВА ТА ФІЛІЇ МІЖНАРОДНИХ НПО: ПІДСУМКИ 2018 РОКУ
Практичне засідання для представництв та філій міжнародних НПО

На сьогоднішній день в Україні все більше реєструється представництв неприбуткових організацій та проектів міжнародної технічної допомоги. Представництва та проекти міжнародної технічної допомоги не є юридичними особами, але здійснюють свою благодійну та гуманітарну діяльність на території України.

• Чи повинні представництва НПО подавати звіти до контролюючих органів?

• Чи повинні сплачувати податки в Україні?

• Чи можуть бути платниками ПДВ?

• Як вірно укладати договори з юридичними особами?

• Як вірно співпрацювати з українським персоналом та фізичними особами?

• Як вірно оформити експатів для роботи на території України?

Аудиторська компанія Compass Group запрошує 30 cічня 2019 року на практичне засідання для представництв та філій міжнародних НПО, присвячений підведенню підсумків за 2018 рік. Наші аудитори та експерти, опираючись на норми українського законодавства та практичний досвід, представлять своє бачення щодо правил діяльності даних акредитованих структурних підрозділів міжнародних неурядових організацій на території України.

Цільова аудиторія: керівники, менеджери проектів, бухгалтери та фінансові менеджери міжнародних представництв неприбуткових організацій, що зареєстровані в Україні та проектів міжнародної технічної допомоги.

План заходу:

Блок А) Юридичні вимоги та законодавчі відмінності різних видів діяльності нерезидентів на території України

1.Законодавчі нюанси та відмінності роботи на території України:
- представництв неприбуткових організацій
- філій неприбуткових організацій
- проектів міжнародної технічної допомоги
2.Основні вимоги та помилки документального забезпечення діяльності (Положення, довіреності внутрішніх політик та процедур)
3.Види діяльності, які повинні бути і мають право вести
4. Різні місця здійсненні діяльності на території України
5.Фінансування діяльності та види отримання коштів для цільового фінансування
6. Терміни внесення змін до органів реєстрації, відповідальність у разі порушень
7.Основні нюанси, які потрібно врахувати при укладенні договорів на території України

Блок Б) Податкові нюанси діяльності

1. Коли НПО/Міжнародна організація/ представництво НПО може бути платником ПДВ та визначення об’єкту оподаткування
2. Здійснення благодійної та гуманітарної діяльності
3. Здійснення господарської діяльності в межах діяльності
4. Виконання сервісних та консультаційних контрактів
5. Надання консультаційних послуг в рамках Міжнародних угод України
6. ПДВ по закупівлям в рамках міжнародної технічної допомоги 
7. Пільги з ПДВ та штрафні санкції

Блок В) Фінансове та бухгалтерське річне звітування

1. Чи потрібно вести бухгалтерські регістри представництвам іноземних неприбуткових організацій, якщо так, то в якому вигляді
2. Спрощена бухгалтерська облікова політика та її взаємозв’язок з політикою фінансового управління
3. Облік фінансування структурних підрозділів представництв, що знаходяться поза місцем основної реєстрації
4. Облік операцій субгрантингу
5. Курсові різниці, чи можуть виникати в обліку та чи повинні обліковуватись
6. Придбання та облік основних засобів, матеріалів, як для діяльності представницького офісу, так і передачі партнерам, структурним підрозділам
7. Фінансова звітність представництв НПО, необхідність чи законодавчі вимоги

Блок Г) Правила співпраці з фізичними особами

1. Фізична особа нерезидент та резидент: правила співробітництва та порядок оформлення, трудові відносини
2. Кадровий облік, зміни в законодавстві 2018 року
3. Співробітники Головного офісу, порядок перебування в Україні
4. Виплати та правила оподаткування:
- Заробітної плати співробітникам резидентам
- Заробітної плати співробітникам нерезидентам
- Співробітникам Головного офісу
5. Додаткові блага та компенсації для різних форм співробітництва (витрати на відрядження, оренду житла, витрат на проїзд та інші
6. Страхування роботи співробітників та осіб, які працюють по договорам цивільно-правого характеру
7. Оновлені правила для порядку перебування нерезидентів в Україні та звітування Експатів в Україні
8. Закриваєм проект/місію/представництво – як вірно звільнити співробітників

Експерт:
Лариса Шкурка – Керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А)., Консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку.
Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Сертифікат випускається спільно Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Володар сертифікату COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING, Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Великобританія.
Більше 15 років співпрацює, як консультантка та аудиторка з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво по лізингу”. Написання книги профінансовано проектом USAD “Ініціатива сприяння кредитуванню”. Авторка статей в журналі “Дебет – Кредит”, «Фінансовий директор», консультаційних матеріалів на www.prostir.ua.