План організаційного розвитку і удосконалення внутрішніх політик в НПО

Початок: 14.11.2019 о 10:00
Закінчення: 15.11.2019 о 17:00
Адреса: Київ,
Місце: уточнюється

Завершено

71862504-kapazitätsverbesserung-auf-weißem-brickwall-gezeichnet
План організаційного розвитку і удосконалення внутрішніх політик в НПО

Мета тренінгу – сприяти розвитку інституціональної спроможності неурядових організацій України задля розбудови власного потенціалу та підготовки  до отримання прямого фінансування від міжнародних донорів.  

Завдання тренінгу: 

  • надати інформацію стосовно вимог міжнародних донорів щодо різних систем управління та контроля неурядових організацій;
  • надати інформацію щодо інструментарію та критеріїв оцінки організаційної спроможності;
  • провести детальний аналіз політик та процедур НПО на відповідність вимогам міжнародних   донорських організацій;
  • проаналізувати  можливості та прогалини системи управління організацією, через систему адміністративних та управлінських процедур;
  • скласти План дій щодо поліпшення організаційної спроможності. 

Для кого цей тренінг: директори/керівники, фінансові директори/головні бухгалтери, програмні директори/старші проектні менеджери, фахівці з організаційного розвитку.

Програма тренінгу:

1. Оцінка організаційної спроможності: методи та результати. Кейс «Експрес тест організаційної спроможності організації».

2. План організаційного розвитку: кому потрібен та чи варто його складати.

3. Основні законодавчі норми, що регулюють статутну діяльність  в неприбутковій організації.

  • Статутні законодавчі вимоги та стратегічна необхідність, як побудувати взаємозв’язок.
  • Напрямки діяльності, джерела фінансування та правила розподілення  повноважень.
  • Податкові вимоги для неприбуткових організацій на рівні статутів. 

4. Стратегічний план, практичні рекомендації для складання.

5. Організаційна структура та робоче планування.

6. Система внутрішніх політик та процедур запорука внутрішнього контролю:

  • Операційна політика.
  • Політика  фінансового менеджменту та бюджетування.
  • Політика управління кадрами.
  • Політика конкурсних закупівель та тендерів.
  • Управління майном організації.
  • Процедури управління субгрантинговою діяльністю.
  • Процедури управління проектами.
  • Правила формування власного внеску.
  • Правила здійснення відряджень.
  • Внутрішній контроль та управління ризиками.
  • Інформаційне забезпечення, антикорупційна політика, політика конфлікту інтересів.

7. Аудит та оцінка організаційної спроможності : правила проведення і відмінності.

8. Аудиторські перевірки: правила, процедури та основні вимоги  міжнародних та донорських організацій:

  • Аудиторські перевірки: які бувають та що перевіряють.
  • Хто має право і які перевірки проводити.
  • Аудит організаційної спроможності & аудит фінансової звітності.
  • Види аудиторських звітів.
  • Як правильно поставити завдання аудитору, щоб дві сторони його розуміли
  • однаково.
  • Права та обов’язки у аудитора.
  • Права та обов’язки Замовника аудиту.
  • Які документи потрібно підготувати для перевірки.
  • Внутрішній та зовнішній аудит, відмінності та правила проведення.

9. Складання плану організаційного розвитку на основі практичних рекомендацій.

Тренерка: Шкурка Лариса – Директорка Аудиторської компанії Compass Group, аудиторка, консультантка з фінансового менеджменту та організаційного розвитку

Має практичний досвід:

  • Консультування щодо систематизації роботи представництв неприбуткових організацій на території України.
  • Співпраці з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності бенефіціарів проекту – некомерційних організацій.
  • Співпраці з міжнародними донорськими організаціями, такими як аудитор та консультант з питань розвитку організаційного потенціалу (USAID, SIDA, Представництво ЄС в Україні, Корпус миру Сполучених Штатів, ПРООН тощо).
  • Проведення міжнародних аудитів, організаційних перевірок, Огляд Організації відповідно до оцінки (NUPAS).
  • Розробки систем управлінського обліку: оперативне та стратегічне планування, організація та контроль процесу бюджетування, аналіз виконання бюджету, облік у контексті центрів доходу та центрів витрат для неприбуткових організацій та суб’єктів господарювання.
  • Співпраці з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта для впровадження систем внутрішнього контролю шляхом розробки політики та процедур (фінансовий менеджмент, політика закупівель, управління проектами, управління операціями та процедури людських ресурсів).
  • Проектування систем управління проектами та впровадження політик та процедур в організаціях, включаючи реалізацію міжнародних проектів.

Реєстрація тут