Консультаційна зустріч “Представництва міжнародних неурядових організацій: бухгалтерські та податкові нюанси”

Початок: 04.09.2025 о 14:00
Закінчення: 05.09.2025 о 16:00
Адреса:
Місце: уточнюється

++++представництва
Консультаційна зустріч “Представництва міжнародних неурядових організацій: бухгалтерські та податкові нюанси”

Постійні зміни в законодавстві, нові роз’яснення контролюючих органів, специфіка роботи з головним офісом, бенефіціарами та партнерами — усе це створює для представництв додаткові виклики.

2025 рік став ще одним роком змін: частина представництв вже подала першу фінансову звітність в Україні, інші планують звітувати за результатами року. У багатьох виникають труднощі з формуванням початкових залишків, особливо якщо український бухгалтерський облік не вівся раніше. Саме зараз важливо правильно структурувати облікову політику та адаптувати її до національних вимог.

Для того щоб надати відповіді на всі важливі питання, які турбують організації Аудиторська компанія «Compass Group» запрошує вас на важливу дводенну консультаційну зустріч “Представництва міжнародних неурядових організацій: бухгалтерські та податкові нюанси”, де ми:

  • розберемо нюанси бухгалтерського обліку представництва у взаємодії з головним офісом;
  • окреслимо податкові ризики та правила при співпраці з фізичними особами та юридичними партнерами;
  • розглянемо останні оновлення в законодавстві та типові помилки;
  • дамо чіткі практичні рекомендації з обліку благодійної допомоги, активів, курсових різниць, нарахування амортизації тощо.

Цей захід допоможе вам не лише уникнути порушень, а й впевнено працювати в нових умовах. 

Програма заходу

День 1. Бухгалтерські правила: помилки та складнощі

  • Облікова політика головного офісу та представництва, як узгодити.
  • Внесення залишків по рахункам, з якого періоду та як перевірити їх достовірність, аналіз основних помилок.
  • Основні засоби, малоцінні необоротні активи, як вірно розмежувати.
  • Нематеріальні активи, правила обліку та нарахування амортизації.
  • Запаси для представництва та бенефіціарів.
  • Облік благодійної та гуманітарної допомоги.
  • Надходження з Головного офісу: правила застосування 683 та 48 рахунків.
  • Монетарні та немонетарні статті.
  • Нарахування та закриття фінансових результатів від курсових різниць.
  • Закриття фінансових результатів і як зробити перевірку фінансової звітності.

День 2. Співпраця з бенефіціарами та партнерами: податкові правила

А) Співпраця з юридичними особами:

  • Самостійна співпраця з отримувачами благодійної допомоги юридичними особами;
  • Тристоронні угоди: правила співпраці за такими договорами;
  • Субгрантер ГО чи БО: податкові навантаження та первинний документообіг;
  • Гранти підприємницьким товариствам.

Б) Виплати бенефіціарам фізичним особам:

  • Документообіг з надання благодійної допомоги;
  • Надання благодійної допомоги головним офісом;
  • Правила застосування пп.165.1.56 ПКУ, коли представництво і для яких бенефіціарів має право застосовувати;
  • Виплати грантів фізичним особам на розвиток підприємницької діяльності;
  • Благодійні гранти та порядок їх оподаткування:
    • Стажування для співробітників;
    • Навчання та підвищення кваліфікації;
  • Медична та психологічна допомога;
  • Інші види допомоги.

Детальніше дізнатися про програму та зареєструватися ви можете за посиланням.

Захід буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.