Закупівлі — один із ключових процесів у діяльності будь-якої НПО: для реалізації проектів, підтримки бенефіціарів чи забезпечення внутрішніх потреб.
Та водночас — це одна з найбільш ризикових сфер, яку ретельно перевіряють донори.
Саме тому ми запрошуємо вас на консультаційну зустріч «Політика по закупівлям, яка працює в неприбутковій організації», де поговоримо про закупівлі простою та практичною мовою — без зайвої теорії.
Програма зустрічі:
- Кого призначити головним по закупівлям?
- Як сформувати конкурсну/тендерну комісію?
- Як розмежовувати різні види закупівель по вартісному критерію?
- Як сформувати реєстр постійних постачальників?
- Як сформувати критерії оцінки для закупівель?
- Що потрібно врахувати, щоб закупівлі були дозволеними з боку донорських організацій?
- Що робити, якщо у донора інші вимоги до закупівель?
- Як оформлювати закупівлі товарів та послуг?
- Чи повинні дані політики регламентувати закупівлі у фізичних осіб?
- Критерії відбору за найнижчою ціною чи за якістю?
- Правила перевірки контрагентів, навіщо це потрібно?
- Який первинний документообіг повинен бути складений при проведенні операцій по закупівлям?
Надаються матеріали для подальшої самостійної роботи та доступ до перегляду записів на 2 тижні.
Дата проведення: 16 грудня 2025 року
Час: 14:00-16:00+ (за Києвом)
Захід проводитиме: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

