IWPR Тренінг «Лідерство: від розвитку особистого бренду до масштабних національних адвокаційних кампаній»

Початок: 06.12.2025
Закінчення: 08.12.2025
Адреса:
Місце: уточнюється

leadership-iwpr
IWPR Тренінг «Лідерство: від розвитку особистого бренду до масштабних національних адвокаційних кампаній»
Міжнародна організація “Інститут висвітлення війни та миру” (Institute of War and Peace Reporting, IWPR) запрошує представників вотчдог-організацій громадського сектору, центрів журналістських розслідувань та медіа з усіх регіонів України, які працюють у сфері підзвітності та прозорості влади та антикорупційних питань й мають на меті стати лідером свого сектору в регіоні й займатися адвокацією на місцевому та/або національному рівнях, подати заявку на участь у триденному тренінгу в Києві «Лідерство: від розвитку особистого бренду до масштабних національних адвокаційних кампаній».
 
Тренінг відбудеться 6-8 грудня 2025 року (субота – понеділок) у місті Києві.
 
Мета тренінгу: надати представникам медіа та громадського сектору інструменти для розвитку лідерства у своїй спільноті та поза її межами та навчити розробляти дизайн адвокаційних кампаній та антикризових комунікацій, які важливі для вотчдог-організацій і медіа, що проводять розслідування з огляду на дезінформацію, яку можуть поширювати опоненти.
 
Для кого: для представників громадських організацій та місцевих медіа, які займаються антикорупційною діяльністю та проводять розслідування й планують стати регіональним/ національним лідером у сфері адвокації.
 
Група учасників тренінгу формується на конкурсних засадах. Подати заявку можна до 24 листопада 2025 року (понеділка) включно. Участь у тренінгу є безкоштовною. Передбачені кава-паузи та обіди. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі (дві ночі) та передбачена компенсація витрат на проїзд. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь не пізніше 26 листопада 2025 року. Ваші запитання надсилайте на [email protected]Якщо ви не знайдете посилання на онлайн-заявку безпосередньо при цьому анонсі, надішліть запит на цю електронну пошту.
 
Про проєкт: Тренінг відбувається в рамках трирічного проєкту «Посилення громадського контролю в Україні» (Boosting Citizens Watchdogs in Ukraine) за підтримки Норвезького агентства з розвитку та співробітництва Norad, що триває до кінця 2027 року.
 
Мета цього проєкту – сприяти сталому та інклюзивному відновленню та реформам демократичного врядування в Україні шляхом розбудови і посилення інституційної та програмно-технічної спроможності вотчдог-організацій громадянського суспільства та незалежних розслідувальних медіа по всій Україні здійснювати громадський моніторинг та контроль за прозорим і ефективним розпорядженням публічними ресурсами, викривати зловживання та корупцію на всіх рівнях й сприяти довгостроковому системному запобіганню корупції, здійснювати ефективну адвокацію у сфері прозорості та підзвітності влади, якісно інформувати та залучати громадськість до участі у прийнятті владних рішень, ефективно об’єднувати зусилля та взаємодіяти між собою та іншими стейкхолдерами.
Проєкт передбачає щорічні конкурси малих грантів на фінансування проєктів, спрямованих на підвищення рівня прозорості та підзвітності влади, а також розвиток власної інституційної спроможності регіональних ГО, центрів журналістських розслідувань та медіа ефективно працювати в означених напрямках.
 
Тренери та експерти: 
 
Ірина Федорів — медіаменеджерка, журналістка та експертка з адвокації. Співзасновниця й лідерка громадської ініціативи “Голка”, яка об’єднує громадський сектор і медіа для впливу на державну політику. Раніше — головна редакторка руху “ЧЕСНО”, де координувала національні антикорупційні та виборчі кампанії. Авторка аналітики для European Democracy Hub, лекторка Міжнародного республіканського інституту (IRI) з тем лідерства, GR та адвокаційних стратегій. Має понад 15 років досвіду у сфері журналістики, громадського контролю та розслідувань.
 
Маргарита Ситник — журналістка та експертка з міжнародних комунікацій. З 2023 року — співзасновниця громадської ініціативи “Голка” та керівниця проєктів міжнародного співробітництва. Має понад 20 років досвіду роботи в журналістиці, адвокації та комунікаціях, зокрема на “1+1”, “Ukraine Today”, “ТРК Україна”, 5 канвал, Radio Gdańsk, у Польщі, Балтії, Німеччині та Брюсселі. Розвивала українські медіа та бренди за кордоном, запустила програму “Мости України” у партнерстві з національними медіа задля об’єднання мільйонів українців за кордоном для допомоги державі. Має успішний досвід адвокації на міжнародному рівні — зокрема, щодо скасування виступу друга Путіна Валерія Гергієва в Італії. Раніше очолювала PR та комунікації міграційної платформи EWL і брала участь у підготовці досліджень у партнерстві з Варшавським університетом про українських мігрантів. Модераторка панелей на Економічному форумі в Карпачі, ініціаторка соціальних і благодійних проєктів.
 
Олена Сокотюк — фінансистка, депутатка місцевої ради та виконавча директорка громадської ініціативи “Голка”. З 2024 року очолює управління проєктами організації та відповідає за стратегічні партнерства, розвиток мереж і грантову підтримку. Курує проєкт “Мережа Активних Громадян”, яка об’єднала активістів із низки областей України та міста Києва. Має понад 15 років управлінського досвіду у сфері страхування, зокрема в “Allianz Україна” та “ІНГО”. Як депутатка місцевої ради двох скликань, долучалася до адвокаційних кампаній за збереження Біличанського лісу, повернення котелень у власність громади та збереження музичної школи. Сертифікований коуч Міжнародної Професійної Асоціації Коучів та Тренерів (IPACT).
 
Попередня програма тренінгу:
УВАГА! В дні тренінгу передбачені практичні домашні завдання
 
ДЕНЬ 1 субота
Лідерство VS МенеджментІрина Федорів
  • Як вирощувати інтегральне та трансформаційне лідерство в команді?
  • Модель командних ролей та поведінкові типи?
  • Переваги і ризики партнерств
Як розвивати особистий та організаційний бенд. Ірина Федорів
  • Які бувають архетипи бренду?
  • Як обирати tone of voice бренду?
  • Як будувати спільноту, де народжуються ідеї та інновації?
  • Як сформувати піраміду бренду та модель ключа бренду?
Практичне завдання: обрати ключовий та допоміжний архетип бренду для одного з брендів організацій команди, озвучити місію організації і під неї придумати слоган.
 
ДЕНЬ 2 Неділя
Дизайн адвокаційних кампаній та якісний GR. Ірина Федорів
  • Як об’єднати громсектор, ЗМІ, політиків, бізнес і впливати на формування політик?
  • За якими принципами працюють соціальні епідемії?
  • Яка користь для адвокації від PESTEL-аналізу, вікна Овертону, Бостонської модель тощо?
Антикризові комунікації. Маргарита Ситник
  • Як мінімізувати комунікаційні ризики?
  • Що робити, коли комунікаційні ризики настали?
Практичне завдання: написати антикризовий план заходів на запропоновані випадки кризових комунікацій.
 
ДЕНЬ 3 понеділок
Рефлексії
                                           
Як узгодити результати, цінності та ролі під час адвокаційних кампаній. Олена Сокотюк
  • Діагностика крізь призму піраміди Роберта Ділтса
  • Трансформації організації для перетворення на лідера в секторі адвокації
Як відновлювати лідеру себе і свою команду після адвокаційних кампаній та кризових комунікацій? Ірина Федорів
  • Позитивне мислення VS вимушена позитивність
  • Як виховати силу волі і не поламати ані себе, ані команду
Рефлексії та підсумки тренінгу