І Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні підходи до підготовки і професійного розвитку вчителів»

Початок: 02.10.2025 о 09:30
Закінчення: 03.10.2025 о 15:00
Адреса: Київ,
Місце: уточнюється

i-teach2025
І Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні підходи до підготовки і професійного розвитку вчителів»

2–3 жовтня 2025 року в Києві відбудеться І Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні підходи до підготовки і професійного розвитку вчителів». Конференція стане платформою для обговорення актуальних питань педагогічної освіти, інноваційних підходів до підготовки та професійного розвитку вчителів у контексті глобальних викликів і трансформаційних процесів в освіті. 

Організатори заходу:

  • Міністерство освіти і науки України;
  • Національна академія педагогічних наук України;
  • Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна;
  • Університет Уоріка (Велика Британія);
  • Університет Гельсінкі (Фінляндія);
  • Школа освіти Польсько-американського фонду свободи та Варшавського університету (Польща)

У межах конференції 2 жовтня відбудеться пленарне засідання та робота секцій у змішаному форматі – з можливістю участі як очно в Києві, так і онлайн. 3 жовтня заплановано проведення презентацій наукових досліджень молодих учених у дистанційному форматі.

Ключові тематичні напрями конференції:

  • інноваційні підходи до професійної підготовки вчителів;
  • освітнє лідерство в системі неперервної педагогічної освіти;
  • навчання та викладання в умовах непрогнозованих викликів.

До участі запрошуються науковці, викладачі, аспіранти, вчителі-практики, управлінці та представники громадського сектору. Доповіді приймаються у формі тез та/або наукових статей. Усі учасники отримають сертифікати про участь та електронний збірник матеріалів протягом місяця після завершення заходу.

Участь – безкоштовна.

Реєстрація за посиланням.

Увага: кількість місць для очної участі обмежена. Інформація про місце проведення та доступ до онлайн-трансляції буде надіслана зареєстрованим учасникам окремо.