Дводенний онлайн-вебінар “Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні”

Початок: 23.03.2023 о 14:00
Закінчення: 24.03.2023 о 16:30
Адреса: платформа ZOOM,
Місце: онлайн

Завершено

Вебінар Представництва Громадський простір
Дводенний онлайн-вебінар “Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні”

Хочете знати усе про особливості та нюанси роботи Представництв та Філій міжнародних НПО в Україні?

Запрошуємо на дводенний онлайн-вебінар “Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні”.

Акредитований структурний підрозділ іноземної неурядової організації може здійснювати свою діяльність на території України у формі філії або представництва. Всі вони не мають статусу юридичної особи. В більшості випадків фінансуються тільки за рахунок коштів Головного офісу. Здійснюють гуманітарну та/або благодійну діяльність.

  • Як визначити, яким видом діяльності має право займатись Представництво чи філія на території України?
  • Які податкові нюанси українського законодавства повинно Представництво використовувати в своїй діяльності?
  • Як вірно побудувати співпрацю з персоналом, коли в команді резиденти та нерезиденти?

Про ці та інші питання поговоримо на консультаційній зустрічі.

Програма заходу:

23 березня – Бухгалтерський та податковий облік

  • Основні нюанси, які потрібно врахувати після реєстрації.
  • Податковий облік і офіси в різних містах.
  • Облікові політика і правила бухгалтерського обліку.
  • Гуманітарна, благодійна та інша діяльність.
  • Надходження коштів не від Головного офісу, чи можливо?
  • Банківські та касові операції.
  • Договірні відносини, нюанси, які потрібно знати.
  • Співпраця з партнерами та грантоотримувачами.
  • Виконавець проекту міжнародної технічної допомоги.
  • Купівля основних засобів і правила використання.
  • ПДВ, коли можливе і порядок звільнення.
  • Звітування: які звіти, коли і кому.
  • Як об’єднати звітування донору і національне законодавство?

24 березня – Персонал представництв

  • Керівник та підписант, в чому відмінність.
  • Кадровий обліку, правила ведення.
  • Іноземний персонал: трудовий договір з Головним офісом, трудовий договір з представництвом.
  • Податкове резиденство для нерезидентів.
  • Національний персонал, правила укладення трудових договорів.
  • Нюанси співпраці з персоналом у період воєнного стану.
  • Табелі обліку робочого часу за проектами та національним законодавством.
  • Витрати на відрядження для іноземного та національного персоналу.
  • Медичне страхування.
  • Витрати на проживання і інші витрати.

Дата проведення: 23-24 березня 2023 року на платформі ZOOM

Час проведення: 14:00-16:30+

Для участі в вебінарі тисніть на посилання.

Учасники вебінару отримають матеріали для подальшої роботи до доступ до запису зустрічі.

Спікер заходу: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації  міжнародних проектів.