Хочете знати усе про особливості та нюанси роботи Представництв та Філій міжнародних НПО в Україні?
Запрошуємо на дводенний онлайн-вебінар “Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні”.
Акредитований структурний підрозділ іноземної неурядової організації може здійснювати свою діяльність на території України у формі філії або представництва. Всі вони не мають статусу юридичної особи. В більшості випадків фінансуються тільки за рахунок коштів Головного офісу. Здійснюють гуманітарну та/або благодійну діяльність.
- Як визначити, яким видом діяльності має право займатись Представництво чи філія на території України?
- Які податкові нюанси українського законодавства повинно Представництво використовувати в своїй діяльності?
- Як вірно побудувати співпрацю з персоналом, коли в команді резиденти та нерезиденти?
Про ці та інші питання поговоримо на консультаційній зустрічі.
Програма заходу:
23 березня – Бухгалтерський та податковий облік
- Основні нюанси, які потрібно врахувати після реєстрації.
- Податковий облік і офіси в різних містах.
- Облікові політика і правила бухгалтерського обліку.
- Гуманітарна, благодійна та інша діяльність.
- Надходження коштів не від Головного офісу, чи можливо?
- Банківські та касові операції.
- Договірні відносини, нюанси, які потрібно знати.
- Співпраця з партнерами та грантоотримувачами.
- Виконавець проекту міжнародної технічної допомоги.
- Купівля основних засобів і правила використання.
- ПДВ, коли можливе і порядок звільнення.
- Звітування: які звіти, коли і кому.
- Як об’єднати звітування донору і національне законодавство?
24 березня – Персонал представництв
- Керівник та підписант, в чому відмінність.
- Кадровий обліку, правила ведення.
- Іноземний персонал: трудовий договір з Головним офісом, трудовий договір з представництвом.
- Податкове резиденство для нерезидентів.
- Національний персонал, правила укладення трудових договорів.
- Нюанси співпраці з персоналом у період воєнного стану.
- Табелі обліку робочого часу за проектами та національним законодавством.
- Витрати на відрядження для іноземного та національного персоналу.
- Медичне страхування.
- Витрати на проживання і інші витрати.
Дата проведення: 23-24 березня 2023 року на платформі ZOOM
Час проведення: 14:00-16:30+
Для участі в вебінарі тисніть на посилання.
Учасники вебінару отримають матеріали для подальшої роботи до доступ до запису зустрічі.
Спікер заходу: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.
Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.
Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.