Карантин, перехід на віддалену роботу, падіння економіки, фінансова криза і дешева гривня — реальність, до якої більшість українських бізнесів були не готові. Саме зараз спроможність шукати інноваційні рішення стає гострою необхідністю.
Як реагувати на кризові обставини та працювати в умовах невизначеності? — відповідь на це питання ви знайдете на безкоштовному вебінарі від Української соціальної академії та маркетингової агенції Aimbulance «Бізнес з дому: як не втратити клієнтів через карантин».
Коли: 02.04.2020 (четвер) о 18:30
Участь в онлайн-вебінарі безкоштовна за умови попередньої реєстрації. За годину до початку вебінару всі зареєстровані учасники отримають лист із посиланням на онлайн-трансляцію.
Спікери:
Уляна Станович – стратег маркетингової агенції Aimbulance.
- Чим загожує коронокриза?
- Як реагувати маркетингу під час кризи?
- Чи рекламувати бренди?
- Як брендам залишатися соціально відповідальними?
Михайло Мельник – СЕО Української соціальної академії.
- Криза як загроза і можливість;
- Як вести себе підприємцям, коли в світі відбувається так багато непередбачуваних подій — «чорних лебедів», якщо використовувати формулювання Нассіма Талеба?
- Якими унікальними якостями повинен володіти підприємець сьогодні?
- Чи варто компаніям в зараз вкладатися в інновації?
- Як бізнесу грамотно скоротити витрати? Що робити із заборгованостями і як змінити бізнес-модель, щоб отримувати дохід?
Реєстрація за посиланням: https://bit.ly/2UtVpd2