Експерт(-ка) для консультаційно-навчальних сесій з розроблення маркетингової стратегії для послуги торгово-промислових палат

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UkrainianCCI

вакансія vacancy(2) робота
Експерт(-ка) для консультаційно-навчальних сесій з розроблення маркетингової стратегії для послуги торгово-промислових палат

В рамках проекту «Вимогам відповідай – більше продавай», який ТПП України реалізовує  в 2021-2022 рр. у партнерстві з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), заплановано захід «Серія консультаційно-навчальних сесій з розроблення маркетингової стратегії для консультаційної послуги торгово-промислових палат «Підготовка технічного файлу»».

Мета: розробити стратегію маркетингу послуги «Підготовка технічного файлу», залучивши до процесу її розроблення керівників, консультантів і тренерів з відповідності, а також фахівців із маркетингу в торгово-промислових палатах, які надають або планують надавати виробникам, імпортерам і розповсюджувачам промислової (нехарчової) продукції цю послугу.

Формат: Зовнішній(-я) експерт(ка) проведе консультаційно-навчальні онлайн-сесії, які включатимуть надання універсальних настанов щодо розроблення маркетингових стратегій для консалтингових послуг (з прикладами), а також фасилітування практичної роботи учасників з розроблення стратегії маркетингу зазначеної послуги.

Часові рамки: листопад 2021 року – січень 2022 року.                                 

Для проведення консультаційно-навчальних сесій ТПП України шукає національного(-у) експерта(-ку) з маркетингу та комунікацій.

Вимоги до кваліфікації експерта(-ки):

Освіта:

Ступінь магістра або еквівалент з маркетингу, комунікацій, психології або схожих дисциплін.

Досвід:

  • щонайменше 5 років роботи у сфері стратегічного маркетингу та/або стратегічних комунікацій;
  • щонайменше 5 років досвіду розроблення маркетингових стратегій продуктів/послуг для бізнесу;
  • щонайменше 5 років досвіду консультування компаній/організацій;
  • щонайменше 3 роки роботи в міжнародних компаніях/організаціях на ключових посадах із маркетингу та/або комунікацій;
  • щонайменше 3 роки досвіду фасилітування групових дискусій, стратегічних сесій тощо;
  • щонайменше 5 років роботи в Україні;
  • вільне володіння діловою українською та російською мовами;
  • досвід співпраці з бізнес-асоціаціями буде перевагою;
  • міжнародні сертифікації будуть перевагою;
  • співпраця з проектами міжнародної технічної допомоги буде перевагою.

Закупівля послуг експерта(-ки) буде проведена шляхом тендеру і включатиме такі етапи:

Назва етапу

Орієнтовні часові рамки

1.

Розміщення оголошення про проведення тендеру та інформування експертів,  потенційно зацікавлених у поданні заявок

3 робочі дні

2.

Розгляд заявок Комісією з проведення процедур закупівель робіт та послуг

до 5 робочих днів

3.

Прийняття рішення щодо рекомендування потенційного виконавця керівництву ТПП України для укладення з ним договору (контракту)

до 2 робочих днів

4.

Інформування заявників про прийняте Комісією рішення

до 2 робочих днів від дати прийняття рішення

Заявка на участь у тендері повинна бути подана українською мовою і містити:

  • технічну пропозицію:
    • підхід до реалізації завдання;
    • докладну інформацію про відповідні компетенції та досвід експерта(-ки);
    • докладне резюме експерта(-ки), який(-а) виконуватиме завдання;
  • фінансову пропозицію.

Порядок оцінювання заявок

1.  Оцінювання технічної пропозиції за критеріями:

a) підхід до реалізації завдання (20%);

б) досвід роботи у сфері стратегічного маркетингу та/або стратегічних комунікацій (10%);

в) досвід розроблення маркетингових стратегій для продуктів/послуг для бізнесу (10%);

г) досвід консультування компаній/організацій (10%);

ґ) досвід роботи роботи в міжнародних компаніях/організаціях на ключових посадах із маркетингу та/або комунікацій (5%);

д) досвід фасилітування групових дискусій, стратегічних сесій тощо (10%);

е) досвід роботи в Україні (5%);

є) володіння мовами (українською, російською) (10%);

ж) міжнародні сертифікації (5%).

Заявки будуть ранжовані відповідно до технічного балу таким чином: ТБ=а+б+в+г+ґ+д+е+є+ж.

Мінімальний технічний бал для проходження на наступний етап – 70%.

2. Відкриття фінансової пропозиції

Після завершення оцінювання технічних пропозицій, будуть відкриті фінансові пропозиції лише тих заявок, технічний бал яких буде не нижчим за 70%.

3. Об’єднання результатів технічного та фінансового оцінювання

Заявки будуть ранжовані за сумами технічних і фінансових балів з використанням ваг (T = 85; Ф = 15; T + Ф = 100).

Обраний буде найвищий за рангом заявник.

Електронні документи від заявника мають бути надіслані одним електронним листом. Електронні документи мають бути у форматах Word, Pdf або Zip. Загальний обсяг електронного листа разом із усіма вкладеними файлами не має перевищувати 10 мегабайтів.

Ел. адреса для надсилання заявок: [email protected]

Термін надсилання заявок – 18 год. 00 хв. 25 жовтня 2021 року.

У разі виникнення запитань просимо надсилати їх на електронну адресу: [email protected]

 

Disclaimer. Захід організований Торгово-промисловою палатою України в рамках проекту «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію  між ЄС та Україною у сфері торгівлі», який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Junior International Partnerships Advisor

Вакансія: Financial Specialist

Лідер(ка) тематичної команди "Фінансова децентралізація"

Консультант/ка з питань діяльності з розвитку потенціалу держслужбовців

Довгострокове волонтерство у польському Центрі сусідства “Przystań Śmidowicza”

Engineering Analyst (Wаter), Kyіv, Natіonal position