Тендер на надання послуг, пов’язаних зі створенням та розміщенням контенту та просування в ЗМІ

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SYakovleva

tender_ntylth1
Тендер на надання послуг, пов’язаних зі створенням та розміщенням контенту та просування в ЗМІ

Громадська організація «ЮКРЕЙН ПРОМОУШН ОФІС» оголошує тендер на надання послуг, пов’язаних зі створенням та розміщенням контенту та просування в ЗМІ, що реалізується в межах Проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні» за фінансової підтримки уряду Японії, що впроваджується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні.

Мета: вибір фахівців для надання послуг щодо популяризації Business Partnership Platform завдяки реалізації спецпроєкту в медіа, присвяченому запуску платформи.

Період надання послуг: червень 2025 року.  

Детальні параметри надання послуг визначені у Технічному завданні на надання послуг, пов’язаних зі створенням та розміщенням контенту та просування в ЗМІ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена Заявка на участь у тендері, заповнена Цінова пропозиція з додатками за шаблоном у Технічному завданні.
  • документи заповнюються українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою (за наявності);
  • надіслані електронною поштою (у форматі PDF одним файлом) на електронні адреси [email protected]g, [email protected] та [email protected] з темою листа «Цінова пропозиція на спецпроєкт в медіа» від __________ (ПІБ/назва юридичної особи)».

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 28 травня 2025 року.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП):

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

Основні критерії вибору переможців:

  • Найнижча цінова пропозиція, яка відповідає всім критеріям.
  • Готовність виконувати роботи й забезпечувати надання послуг у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору на засіданні комітету зі здійснення закупівель. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Аліни Куц-Карпенко за електронною адресою [email protected].

 


Останні публікації цього розділу:

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)

Реєстрація на практичний онлайн-курс про зелену відбудову: ReThink запускає безкоштовне навчання для дотичних фахівців

Запит цінових пропозицій на постачання комп’ютерної та офісної техніки

Тендер: встановлення сонячних станцій для відновлення системи водопостачання в селах Миколаївської області

Тендер на постачання Підгузків для дітей та дорослих у Житомирську область

Тендер на постачання навчально-методичних комплексів для вчителів