Процедура місцевої закупівлі офісної техніки, обладнання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ludmyla Kuzka

завантаження
Процедура місцевої закупівлі офісної техніки, обладнання

Всеукраїнська благодійна організація “КОНВІКТУС УКРАЇНА” (далі – Організація) оголошує процедуру місцевої закупівлі офісної техніки, обладнання.

I. Назва проєкту та донора: Забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих; ДОНОР: USAID/BHA СУБДОГОВІР МІЖ МІЖНАРОДНИМ МЕДИЧНИМ КОРПУСОМ (ММК) ТА ВБО «КОНВІКТУС УКРАЇНА».

II. Товар який поставляється: офісна техніка, обладнання, адреса доставки: офіс ВБО «Конвіктус Україна» м. Київ вул. Басейна ½. 3 поверх (без ліфта).

III. Бюджет у гривнях: 73 000,00 грн.

IV. Порядок розрахунків: безготівковий розрахунок.

V. Мета/Обґрунтування закупівлі: Угодою про надання цільової благодійної допомоги є субдоговір №: 104683.100.55 від 18 серпня 2023 запланована закупівля офісної техніки, обладнання (найменування в Додатку 1 до Запиту цінових пропозицій). Метою закупівлі є забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих.

VI. Обов’язкові вимоги до постачальника товару:

● Вимоги до постачальника товарів: досвід постачання аналогічної групи товарів;
● Компетентність;
● Висока професійність;
● Чітке дотримання строків поставки товарів;
● Відповідальність.
● Товар повинен бути в наявності
● Закупівля проводиться без ПДВ.
● Товар повинен не бути виготовленим в російській федерації та республіці білорусь.

VII. Документи, які підтверджують відповідність вимогам:

● При поданні заявки на участь у відборі, постачальник товару своєю заявкою підтверджує наявність в нього відповідного досвіду роботи;
● Реєстраційні документи на фізичну або юридичну особу.

VIII. Умови та термін поставки товару:

Листопад 2023
Поставка товару та вантажно-розвантажувальні послуги повинні здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Склад цінової пропозиції:

1. Цінова пропозиція у формі рахунку, комерційної пропозиції, офіційного листа із зазначенням вартості послуг;
2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам.

Вимоги до оформлення заявки:

Заявки на участь у відборі від постачальника товарів приймаються у вигляді пакета документів, який повинен містити наступне:

• рахунок з зазначенням вартості товарів;
• документи, що підтверджують правовий статус суб’єкта підприємницької діяльності (ФОП або юридична особа) та довідка про банківські реквізити Учасника.
• цінові пропозиції повинні надсилатись в електронному вигляді (PDF або скан) на електронну адресу [email protected] до 10.11.2023 до 17 год. 00 хв за київським часом.

Запит цінових пропозицій офісна техніка, обладнання (1)

Таблиця 1 до ЗАПИТУ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ_офісна техніка, обладнання (1)


Останні публікації цього розділу:

Поточний ремонт навчального корпусу Київського фахового коледжу прикладних наук

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залу, організації харчування (кейтерингу) з метою проведення 1-денного Міжобласного форуму «СОЦІАЛЬНА СФЕРА В УМОВАХ ВІЙНИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

Тендер на здійснення поточного ремонту в Златопільському ліцеї №7

Запит цінових пропозицій Товари для інклюзивних центрів

Запит пропозиції на закупівлю Послуги із доопрацювання статуту та організаційної структури ГО «Конгрес рад ВПО»

Відкритий тендер на оренду вантажних автомобілів для переміщення по Харківській області та Сумській області