18 жовтня відбудуться відкриті лекції-ділоги з директором ГОГОЛЬFEST Максимом Демським та головою департаменту комунікацій #BABYLON‘13 Святославом Юрашем.
“Лекції передбачені для тих, хто планує або вже займається менеджментом у сфері культури. Ми розглянемо культурний менеджмент з різних боків: створення іміджу й бренду, побудови аудиторії та налагодження міжнародної співпраці”, – анонсують організатори.
Про те, як з хаотичної ідеї зробити реальний бренд і як правильно використовувати у своїй роботі Інтернет розкаже Святослав Юраш. Максим Демський закцентує увагу на міжнародній співпраці та можливих підводних каменях процесу організації.
Вхід вільний за попередньою реєстрацією.
========================================
Регламент
16:00
Святослав Юраш:
– Від хаосу до ідеї. Від ідеї до бренду
– Набір та структура роботи волонтерської команди
– Інтернет як майбутнє кінематографу
– Пошук і розширення цільової аудиторії
– Ідентифікація і використання алгоритмів популяризації контенту
– Створення і розбудова міжнародних каналів поширення контенту
18:00
Максим Демський:
– Як зібрати і згуртувати команду
– Робота з партнерами
– Контент
– Підводні камені
Місце: Media HUB, вул. Суворова 4/6
Відео-анонс: https://www.youtube.com/watch?v=7n0u_2aTmtc