Як розвивати лідерство в умовах невизначеності?

Початок: 27.03.2020 о 13:00
Закінчення: 27.03.2020 о 14:00
Адреса: Facebook Клубу Добродіїв, Україна
Місце: онлайн
БФ «Клуб Добродіїв»

Завершено

web_
Як розвивати лідерство в умовах невизначеності?

Через глобальні виклики, які зараз стоять перед людством, зростає роль лідерів. Вони допомагають зорієнтуватися, шукають нові підходи, ведуть за собою і спонукають діяти. Про те, як розвивати лідерство в умовах невизначеності, розкаже під час онлайн-лекції Стівен Джордж, міжнародний тренер із фандрейзингу і лідерства.

За свій понад 35-річний досвід роботи у некомерційному секторі Стівен співпрацював з UNICEF, британськіою благодійною організацією, що займається правами людей з інвалідністю (Scope), захистом дітей від насилля (NSPCC), підтримкою людей, хворих на рак (Maggie’s). Керує програмою лідерства у фандрейзингу і є віце-головою Інституту фандрейзингу у Великобританії. Він допомагає лідерам ставати кращими, щоб вони могли перетворити всі свої сили, час, енергію, таланти та інвестиції у реальний вплив.

Під час ефіру Стівен поділиться своїм досвідом і розкаже:
— Якими навичками повинен володіти лідер?
— Які виклики стоять перед сучасними лідерами?
— Як діяти лідерам в умовах невизначеності і глобальної кризи та скористатися новими можливостями?
— Як прокачати лідерські якості? Практичні вправи, книги, подкасти та багато іншого.

Робоча мова ― англійська. Буде синхронний переклад у коментарях під відеотрансляцією.

Захід буде цікавим для представників некомерційного сектору, КСВ-спеціалістів, відповідального бізнесу і всім, хто прагне змінити світ на краще.

В якості подяки за знання і поради експерта зробіть благодійний внесок на освітні проєкти для дітей-сиріт і дітей із неблагополучних сімей, якими опікується Клуб Добродіїв. Перерахувати кошти можна за посиланням: https://cutt.ly/OtmJOnP.

Робіть донейт і підключайтесь до ефіру 27 березня, у п’ятницю, о 13:00. Стівен Джордж вийде в ефір із Великої Британії на сторінці Facebook Клубу Добродіїв.

Тисніть кнопку “Піду” на сторінці івенту в Facebook, щоб не пропустити захід.