Оголошуємо діджитал-жовтень, бо підготували для вас новий формат — серію лекцій з Іваном Бурачем, де ми розберемось у digital-інструментах просування.
Save the date, як-то кажуть:
8 жовтня (вівторок) ми поговоримо про Google Analytics:
Сегменти, фільтри та параметри
Вбудовані звіти та їх створення
Аналіз багатоканальних послідовностей
16 жовтня (середа) буде про Google Ads та реклама на YouTube:
Створення аккаунта для реклами
Таргетинги в Google Ads
Основні цілі відеореклами та визначення КРІ
Види рекламних кампаній та яка все ж таки краща
Аналіз у кабінеті Google Ads
21 жовтня (понеділок) основна тема буде Реклама в Facebook і Instagram:
Робота в Facebook Ads Manager
Створення рекламних кампаній та робота з аудиторією
Рекламні оголошення, що працюють
На останній лекції 30 жовтня (середа) ми продовжимо тему реклами в Facebook і Instagram:
Стратегії визначення рекламних ставок
Аналітика та робота з Pixel
Динамічний ретартегинг
Оптимізація рекламних кампаній
Спікер:
Иван Бурач (Burach Ivan) – PPC Team Lead компанії WebPromo, спеціаліст з Google Search Ads, Google Display Network, Google Mobile Advertising,Google Analytics та Google Shopping Ads, веде курси «РРС-фахівець:
Буде цікаво: стартаперам, підприємцям, маркетологам та всім, хто хоче знайти нових клієнтів за допомогою digital-інструментів.
Де: 1991 Civic Tech Center,
вул. Мечникова 2, БЦ Парус (18 поверх)
Квитки на кожну лекцію окремо:
— 250 UAH за попередньою реєстрацією;
— 300 UAH на місці.
Також можна зекономити і купити:
— 4 лекції за 750 грн
— 3 лекції за 600 грн
— 2 лекції за 400 грн
То що, вриваємось у digital? Квитки: http://bit.ly/digitalmonth