Ентузіазм ентузіазмом, але без грамотного піару ваш соціальний проект тішитиме тільки вашу бабусю. Дводенний воркшоп для тих, хто хоче гучно заявити про свою діяльність і не має грошей на піар-менеджера.
17 грудня, 15:00, America House, вул. Пимоненка, 6. Година теорії та півтори години реальних кейсів:
• покроковий план PR-кампанії;
• 5 помилок піарника.
18 грудня, 15:00, Арт-центр Якова Гретера, ТРЦ “Космополіт”, вул. Вадима Гетьмана, 6:
• робота з вашими проектами;
• практичні рекомендацїї.
Спікери:
- Олександр Тодорчук, партнер і креативний директор піар-агенції Gres Todorchuk PR. В портфоліо агенції соціальні та культурні проекти для клієнтів з 7 країн світу: від Goethe-Institut та Національного художнього музею до 1+1 і “Боржомі”. У 2016 році ініціював створення організації UAnimals, покликаної досягти заборони використання тварин у цирках України.
- Ілона Станкевич, випускниця Магістерської програми Менеджмент зв’язків з громадськістю (PR) Києво-Могилянської академії. У сфері PR з 2008 року. Співзасновниця та PR-директорка відео-продакшену PaperPlanes Production.
Вхід, як завжди, вільний, за попередньою реєстрацією.
Для входу в Американський дім необхідно мати паспорт або посвідчення водія.
Подія у facebook.