Вебінар: “Скажіть, щоб вас почули” – розробка ефективних інформаційних повідомлень для просування ваших проектів”

Початок: 16.11.2017 о 18:00
Закінчення: 16.11.2017 о 20:00
Адреса: Україна,
Місце: Он-лайн трансляція
Академія фандрейзингу Руслана Краплича
Телефон: 380633912596
E-mail: [email protected]

Завершено

Вебінар
Вебінар: “Скажіть, щоб вас почули” – розробка ефективних інформаційних повідомлень для просування ваших проектів”

16.11.2017 в 18:00 безкоштовний онлайн-семінар (проект Академії Фандрейзингу Руслана Краплича).

Про потребу в просуванні чи PR сьогодні переконувати нікого вже не потрібно. 

Також ми розуміємо, що будь яке просування, PR чи маркетингова компанія буде провальною і марною витратою ресурсів, якщо ПОВІДОМЛЕННЯ для цільової аудиторії не правильне. 

На онлайн-семінарі ви зрозумієте як створити основу для такого ПОВІДОМЛЕННЯ.

Методика розроблена спільно з працівниками агентства REUTERS США в рамках Проекту „Мережа Громадянської Дії в Україні” (UCAN).

Для кого онлайн-семінар?

Для співробітників, відповідальних за зв’язки з громадськістю, маркетологів, керівників організацій:

  1. Громадських, благодійних організацій. 
  2. Бізнес-асоціацій.
  3. Державних та приватних закладів соціальної, освітньої, медичної, культурно-мистецької сфери.
  4. Також буде цікаво представникам бізнесу (в першу чергу соціально відповідального).

Програма онлайн-семінару

В ході тренінгу ви систематизуєте свої знання основних маркетингових принципів і оволодієте унікальним  інструментом – розробкою стратегічного повідомлення, що дозволить вам:

  1. Значно зекономити час і зусилля на розробку і проведення ефективних інформаційних кампаній Ваших проектів. 
  2. Створювати  впливові інформаційні повідомлення та успішно передавати їх своїм цільовим аудиторіям.
  3. Підкріплювати свої ідеї технологією, яка застосовується провідними міжнародними компаніями.
  4. Раціонально обирати „точки входу” і „канали” для просування своїх ідей та послуг.
  5. Зможете раціонально використовувати ресурси організації та ресурси проекту у проведенні інформаційної кампанії.
  6. У семінарі використовуються приклади інформаційних повідомлень громадських організацій, бізнес-компаній, та органів державної влади.

Ви навчитеся створювати… 

  1. Стратегічне повідомлення
  • Пропозиція / продукт / послуги організації 
  • Цінності аудиторії
  • Дія
  • Конкурентна поведінка
  • Винагорода
  • Підтримка

Дізнаєтеся як…

  1. Упакувати повідомлення
  • Імідж
  • Передавач
  • Точки входу
  • Канали

Зрозумієте які … 

  1. Маркетингові принципи необхідні для створення повідомлення. 

Ведуча онлайн-cемінару 

Руслана Кашина 

382726_336612866353215_1849506947_n

  • Тренер для громадських і благодійних організацій. 
  • Розробник та ведуча близько 30 тренінгів для бізесу та НУО з різних тем (тренінги з управління персоналом.  мотивації, стратегічного планування, управління конфліктами, написання проектів та ін.). 
  • Закінчила Школу тренерів творчого центру “Каунтерпарт” (м. Київ)
  • Стажування у США (South Portland). 
  • Працювала PR менеджером у проекті Європейської комісії, 
  • Тренер у проектах  ПРООН, програмі UCAN, ERSTEBANK та ін. бізнес компаніях України. 

Зареєстуватися зараз просто натисніть на цей текст 

Натисніть, або сфотографуйте QR-код.

static_qr_code_without_logo

Лишилися запитання?

Телефонуйте без зволікання 0633912596 (в робочий час).
Контакта особа – Сергій Гутюк, координатор Академії Фандрейзингу.