Ви молода організація і не знаєте, як правильно сформувати політики та процедури, із чого почати? Або ви розвинена організація, але хочете доповнити існуючий пакет політик та процедур? Тоді вебінар “Оновлюємо політики та процеури організації у 2021 році” саме для вас!
Вебінар покликаний розкрити:
- практичні нюанси формування внутрішніх політик та процедур;
- правила впровадження внутрішнього контролю;
- огляд документообігу, який пропонує міжнародна практика діяльності НПО;
- чек-лист по експертизі існуючих політик та процедур;
- можливості та прогалини системи управління організацією через систему адміністративних та управлінських процедур.
Програма вебінару:
1. Як проаналізувати організаційну структуру Організації на відповідність здійснюваній діяльності.
2. Система внутрішніх політик та процедур – запорука внутрішнього контролю:
А) Політика фінансового менеджменту та бюджетування:
- розподіл обов’язків між фінансовими спеціалістами та командою Організації;
- процедури формування звітності загального призначення та по проєктам;
- процедури формування та контролю за бюджетами Організації;
- порядок проведення звірки між даними бухгалтерського обліку, фінансовими звітами по проектам та банківськими розрахунками;
- основні процедури внутрішнього контролю.
Б) Політика управління кадрами:
- процедури прийняття на роботу та конкурсний відбір;
- процедури систем оплати праці та внутрішнього трудового розпорядку;
- процедури звільнення співробітників;
- правила складання табелів обліку робочого часу;
- бонуси та соціальні виплати.
В) Політика конкурсних закупівель товарів та послуг:
- формуємо тендерну комісію;
- розмежовуємо різні види закупівель по вартісному критерію;
- формуємо реєстр постійних постачальників;
- будуємо критерії оцінки для закупівель;
- враховуємо вимоги донорів щодо дозволеності та недозволеності витрат.
Г) Політика управління майном організації: навіщо потрібна і що контролює.
Д)Правила здійснення відряджень, що враховуємо для ефективного використання.
Дати вебінару: 21 грудня 2020 року
Час: 15:00-16:30
Вартість: 520 грн
Лекторка:
Лариса Шкурка – керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А), консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес-тренерка. Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Членкиня правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу». Має сертифікат COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING та Financial Management in NGOs Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Велика Британія. Більше 15 років співпрацює, як консультантка та аудиторка, з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво по лізингу”.