Вебінар “Оновлюємо політики та процедури неприбуткової організації у 2021 році”

Початок: 21.12.2020 о 15:00
Закінчення: 21.12.2020 о 16:30
Адреса: Україна,
Місце: онлайн

Завершено

Cream and Black Pitch Deck Presentation (5)
Вебінар “Оновлюємо політики та процедури неприбуткової організації у 2021 році”

Ви молода організація і не знаєте, як правильно сформувати політики та процедури, із чого почати? Або ви розвинена організація, але хочете доповнити існуючий пакет політик та процедур? Тоді вебінар “Оновлюємо політики та процеури організації у 2021 році” саме для вас! 

Вебінар покликаний розкрити:

  • практичні нюанси формування внутрішніх політик та процедур;
  • правила впровадження внутрішнього контролю;
  • огляд документообігу, який пропонує міжнародна практика діяльності НПО;
  • чек-лист по експертизі існуючих політик та процедур;
  • можливості та прогалини системи управління організацією через систему адміністративних та управлінських процедур.

Програма вебінару:

1. Як проаналізувати організаційну структуру Організації на відповідність здійснюваній діяльності.
2. Система внутрішніх політик та процедур – запорука внутрішнього контролю:

А) Політика фінансового менеджменту та бюджетування:

  • розподіл обов’язків між фінансовими спеціалістами та командою Організації;
  • процедури формування звітності загального призначення та по проєктам;
  • процедури формування та контролю за бюджетами Організації;
  • порядок проведення звірки між даними бухгалтерського обліку, фінансовими звітами по проектам та банківськими розрахунками;
  • основні процедури внутрішнього контролю.

Б) Політика управління кадрами:

  • процедури прийняття на роботу та конкурсний відбір;
  • процедури систем оплати праці та внутрішнього трудового розпорядку;
  • процедури звільнення співробітників;
  • правила складання табелів обліку робочого часу;
  • бонуси та соціальні виплати. 

В) Політика конкурсних закупівель товарів та послуг:

  • формуємо тендерну комісію;
  • розмежовуємо різні види закупівель по вартісному критерію;
  • формуємо реєстр постійних постачальників;
  • будуємо критерії оцінки для закупівель;
  • враховуємо вимоги донорів щодо дозволеності та недозволеності витрат.

Г) Політика управління майном організації: навіщо потрібна і що контролює. 

Д)Правила здійснення відряджень, що враховуємо для ефективного використання.

 

Дати вебінару: 21 грудня 2020 року 

Час: 15:00-16:30

Вартість: 520 грн

Зареєструватися 

 

Лекторка:

Лариса Шкурка – керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А), консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес-тренерка. Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Членкиня правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу». Має сертифікат COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING та Financial Management in NGOs Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Велика Британія. Більше 15 років співпрацює, як консультантка та аудиторка, з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво по лізингу”.