Тренінг «Соціальне підприємництво як чинник демократичного розвитку суспільства: механізми реалізації в умовах України»

Початок: 03.06.2017 о 10:00
Закінчення: 03.06.2017 о 18:00
Адреса: Ужгород, Закарпаття, Україна
Місце: буде вказано зареєстрованим учасникам

Завершено

18492884_1329853193771877_521014479_n
Тренінг «Соціальне підприємництво як чинник демократичного розвитку суспільства: механізми реалізації в умовах України»

ГО «Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів» запрошує
3 червня 2017 року   на тренінг «Соціальне підприємництво як чинник демократичного розвитку суспільства: механізми реалізації в умовах України» у м.Ужгород.
Дедлайн реєстрації: 27 травня 2017 року.

Тренінг буде проведено в межах заходів за проектом «Розвиток соціального підприємництва: формування міжрегіональної співпраці Житомирщини та  Закарпаття» у партнерстві з ГО «Міжнародний центр інновацій та розвитку» (м.Ужгород) та Закарпатською молодіжною радою Відокремленого підрозділу ГС «Національна молодіжна рада України». Мета проекту – налагодження стійкої міжрегіональної співпраці представників громад Житомирщини та  Закарпаття в напрямку розвитку соціального підприємництва на регіональних рівнях.

На тренінг запрошуються  молодь, підприємці, ветерани АТО, внутрішньо переміщені особи, особи з особливими потребами, представники місцевих ОГС та органів місцевого самоврядування м.Ужгород та Закарпатської області. Участь представників інших областей України також є можливою.

У програмі тренінгу будуть розглянуті питання щодо сутності, значення, існуючого досвіду та механізмів реалізації соціального підприємництва в Україні як чинника демократичного розвитку суспільства.

Найактивніші учасники тренінгу будуть запрошені 4 червня 2017 року на післятренінгові консультації щодо розробки індивідуальних бізнес-планів ідей соціальних підприємств, допомоги у вирішенні питань розвитку існуючого соціального бізнесу.

Тренінг та консультації будуть проведені фахівцями-експертами ГО «Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів», на базі якої з 2012 року впроваджується проект «Житомирський обласний Ресурсний центр розвитку соціального підприємництва». Організація з 2013 року входить до Каталогу соціальних підприємств України.

Обов’язкова попередня реєстрація учасників на тренінг
до 27 травня 2017 року за посиланням: https://goo.gl/forms/UacgelNQ1Dm8Izgn1

Кількість учасників  обмежена (до 35 осіб).
Місце проведення заходу буде вказано зареєстрованим учасникам за результатами відбору в персональних запрошеннях, які будуть надіслані на електронні скриньки до 30 травня 2017 року.

Участь у заходах безкоштовна. Організатори забезпечують робочими матеріалами та кава-брейками під час проведення тренінгу. Учасники тренінгу отримають відповідні сертифікати.
Всі питання, пов’язані з організацією та фінансуванням проживання, харчування та проїзду вирішуються учасниками самостійно.

Контакти для довідок:
Ольга Котвіцька, керівник ГО «Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів»: [email protected]
Олена Біланіна, менеджер проектів ГО «Міжнародний центр інновацій та розвитку» (м.Ужгород), голова Закарпатської молодіжної ради Відокремленого підрозділу ГС «Національна молодіжна ради України»: [email protected]

Facebook:   https://www.facebook.com/events/1668218696527995/

Детальніше про проект: http://bridges.org.ua/news/announcements/rozvitok-sotsialnogo-pidpri-mnitstva-spivpratsya-zhitomirshchini-ta-zakarpattya/

Представники різних регіонів України, які зацікавлені виступити учасниками та/або партнерами майбутніх заходів ГО «Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів» з розвитку соціального підприємництва, запрошуються до участі в анкетуванні, за результатами якого будуть розроблені та впроваджені наступні регіональні та міжрегіональні заходи організації з розвитку соціального підприємництва в Україні.
Анкетування доступне за посиланням: https://goo.gl/forms/XMCwxaOLAwKlUJTo1

Проект реалізується в рамках Програми національних обмінів, за фінансування Європейського Союзу та Національного фонду підтримки демократії (США).