Семінар “Трудові відносини та кадрове законодавство в неприбутковій організації”

Початок: 23.11.2018 о 10:00
Закінчення: 23.11.2018 о 17:00
Адреса: вул. Фролівська, 1/6, 2 поверх, Київ, 04070, Україна
Місце: Аудиторська компанія Compass Group
Аудиторська компанія Compass Group
Телефон: 044 238 65 30, 050 631 27 40
E-mail: [email protected]

Завершено

Трудові відносини та кадрове законодавство в неприбутковій організації
Семінар “Трудові відносини та кадрове законодавство в неприбутковій організації”

У 2018 році відбулись зміни в порядку ведення кадрового діловодства, правилах заповнення звітів по Єдиному соціальному внеску, оновлення інструкції з ЄСВ, зміни до порядку формування особових справ тощо. 

Контролюючі органи почали здійснювати перевірки, в тому числі і неприбуткових організацій. Штрафні санкції за порушення дуже суттєві і тому кожна організація зацікавлена в тому, щоб її кадрові справи велись в рамках діючого законодавства.

Вас цікавлять питання про зміни в порядку ведення кадрового діловодства для Вашої неприбуткової організації? Аудиторська компанія CompasGroup запрошує 23 листопада 2018 року на семінар для неприбуткових організацій, після якого у Вас не залишиться більше питань відносно трудових відносин у НУО.

Програма семінару

  1. Керівні органи, їх права та обов’язки в статутних документах НПО.
  2. Штатний розпис та назви посад, хто затверджує та як формується.
  3. Зміни в кадровому діловодстві від липня 2018 року (Заступники, виконуючі обов’язки, використання класифікатора при розширених назвах посад, неіснуючі посади, ранги – професіонали, фахівці, робітники).
  4. Право підпису: керівник, підписант, внутрішній первинний документообіг.
  5. Керівні органи на волонтерських засадах.
  6. Зовнішні та внутрішні сумісники.
  7. Співробітники на виконання проекту, кого маєте право звільняти після закінчення
  8. Посадові інструкції, як вірно розробляти та законодавчі правила.
  9. Особова справа, графік відпусток, договори конфіденційності.
  10. Колективні договори – чи повинні бути?
  11. Цивільно правові угоди та договори з ФОП.
  12. Відпустки та соціальні виплати: кому, коли і скільки?
  13. Відрядження, правила оформлення та мінімальні гарантії.
  14. Індексація заробітної плати та порядок виплати.
  15. Особи з інвалідністю та квоти на працевлаштування осіб передпенсійного віку.
  16. Волонтери, стажери, інтерни в діяльності НПО
  17. Інші питання на запити учасників.

Час проведення: 10:00-17.00

Вартість участі: 1700 грн

Реєстрація на участь тут. 

 

Експерт – консультант:  Лариса Шкурка – керуючий партнер Аудиторсько-консалтингової групи “Компас”, провідний аудитор фірми (Сертифікат серії А), консультант з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес тренер. Володар Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Сертифікат випускається спільно Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Член правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу».

Володар сертифікату COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING, Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Великобританія.
Більше 15 років співпрацює як консультант та аудитор з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультант з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавтор книги “Керівництво по лізингу”. Написання книги профінансовано проектом USAD “Ініціатива сприяння кредитуванню”. Автор статей в журналі “Дебет – Кредит”, «Фінансовий директор», консультаційних матеріалів на www.prostir.ua.