Представництва нерезидентів: підсумки 2018 та плани на 2019

Початок: 05.02.2019 о 10:00
Закінчення: 05.02.2019 о 17:00
Адреса: вул. Фролівська, 1/6, 2 поверх, Київ, 04070, Україна
Місце: Аудиторська компанія Compass Group
Аудиторська компанія Compass Group
Телефон: 044 238 65 30, 050 631 27 40
E-mail: [email protected]

Завершено

Представництва нерезидентів
Представництва нерезидентів: підсумки 2018 та плани на 2019

Аудиторська компанія Compass Group запрошує 5 лютого 2019 року
на тренінг для представництв нерезидентів, в тому числі представництв та філій міжнародних НПО.

На території України працюють та представляють інтереси представництва нерезидентів з багатьох держав.
Законодавство України має дуже багато складних моментів для роботи представництв нерезидентів. Крім того, законодавство України постійно удосконалюється та змінюється. Не виключенням був і 2018 рік.

Зміни, що відбулись у 2018 році, теж стосувались роботи представництв нерезидентів.

Якщо Ви представляєте:
✔  постійне представництво іноземної компанії на території України
✔  не є постійним представництвом
  є представництвом неприбуткової організації
✔  або не визначились зі своїм статусом та тільки плануєте реєстрацію

тоді ми запрошуємо Вас відвідати практикум, на якому наші експерти:
✔  розкажуть про багаторічні напрацювання по співпраці з іноземними представництвами в Україні
✔  підсумують зміни в законодавстві та проекти змін, які можуть вплинути на роботу представництв в Україні
✔  нададуть консультаційну допомогу у вирішенні складних та спірних питань сьогодення

Програма тренінгу:

1. Трудові відносини та співпраця з фізичними особами – основні зміни 2018 року
• Основні зміни від 28 липня 2018 року та зміни від 28.12.2018 року з питань ведення кадрового обліку
• Як представництву вірно побудувати кадровий облік
• Повний перелік необхідних кадрових документів для представництва
• Бухгалтер – Касир- Кадровик – чи можливо суміщати всі три посади
• Відповідальність за порушення правил кадрового обліку та у сфері трудового законодавства. Хто? Коли? Які розміри?
• Класифікатор професій, чи потрібно дотримуватись? Як внести зміни до назв посад
• Квоти по працевлаштуванню, чи повинно представництво подавати звіт
• Соціальне забезпечення (відпустки та лікарняні) співробітників представництв
• Іноземні співробітники та керівники представництв: правила співпраці
• Персоніфіковані дані фізичних осіб, чи потрібно використовувати норми General Data Protection Regulation (GDPR)

2. Податкові вимоги та податкове звітування за 2018 рік
• Правила податкового звітування для постійних та не постійних, платників податків чи платників податку на прибуток, представництво НПО чи представництв господарських суб’єктів
• Спрощення механізму надання/отримання гуманітарної допомоги представництвами іноземних NGO
• Міжнародні договори про уникнення оподаткування, які зміни плануються
• Впровадження в Україні міжнародних стандартів щодо обміну інформацією та механізми боротьби зі штучним використанням податкових переваг міжнародних конвенцій
• Зміни до Закону “Про валюту і валютні операції” з лютого 2019 року. Чи вплине він на роботу рахунку типу Н та представництв в цілому
• Трансферне ціноутворення та контрольовані операції – чи можливі у представництв
• Право власності у представництв на території України, які податки потрібно сплатити (транспортний податок, земельний, податок на нерухомість тощо)
• ПДВ в діяльності представництв (безкоштовні передачі, благодійна діяльність, будівельні роботи, гуманітарні проекти, закупівля послуг не на території України)
• Представницькі та маркетингові витрати
• Передача та продаж активів: оподаткування та правила
• Визначення доходів та витрат

3. Фінансове звітування
• Хто і яку звітність подає до контролюючих органів
• Облікова політика Представництва, рекомендація та практика
• Інвентаризація – чи повинна бути?
• Облік основних засобів, як узгодити з Головним офісом
• Цільове фінансування від Головного офісу, як обліковувати
• Резерв відпусток, чи повинен бути у представнитцва
• Правила бухгалтерських проведень та порядок закриття фінансового періоду

Час проведення: 5 лютого 2019 року з 10:00 до 17:00

Вартість участі: 1700 грн.

Реєстрація: тут.

Експертка: Лариса Шкурка – Керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А)., Консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку. Має великий практичний досвід експертно-консультативної підтримки представництв нерезидентів в Україні, а також проведення міжнародних аудитів, організаційних перевірок, аудиторських перевірок відповідно до оцінки (NUPAS, ОСА).
Більше 15 років співпрацює, як консультантка та аудиторка з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво по лізингу”. Написання книги профінансовано проектом USAD “Ініціатива сприяння кредитуванню”. Авторка статей в журналі “Дебет – Кредит”, «Фінансовий директор», консультаційних матеріалів на www.prostir.ua.