Теми, які включені в навчання:
- Я-ідентичність. Природа лідерства.
- Побудова команди. Внутрішня комунікація.
- Зовнішня комунікація. Соціальні мережі. Професійний бренд. Взаємодія зі стейкхолдерами.
- Турбота про себе та інших: як зберегти власний психологічний добробут та підтримати колег.
- Згуртування команди. Методи групової динаміки. Сталість команд.
- Алгоритм створення соціальних заходів. Як реалізовувати заходи в онлайн форматі.
Структура:
- Онлайн зустрічі – 21 год. Заняття проходитимуть на платформі Zoom. Плануємо почати з 12 травня та зустрічатись 2 рази на тиждень. Тривалість занять 3,5 год (1,5 год+15 хв перерва+1,5 або 2 год). Графік зустрічей з 13 до 16.30
- Учасники матимуть невеликі домашні завдання по рефлексії чи груповій роботі (9 годин роботи сумарно).
Реєстрація за посиланням:
Попередня програма онлайн зустрічей:
Дата та час |
Зміст |
Тренер |
|
12.05 13:00-16:30 |
Знайомство учасників. Я-ідентичність. Природа лідерства. Лідер vs Менеджер. Персональний бренд лідера Що таке ідентичність та які чинники впливають на її формування? Особистісний та соціальний рівні ідентичності. Як зберегти власну ідентичність у добу глобалізації? Феномен та природа лідерства. Чи/чим відрізняється лідер від менеджера та чи має менеджер бути лідером, а лідер – менеджером. Стратегії формування персонального бренду. Практики, які допомагають людині знайти необхідні ресурси для формування бренду лідера. |
Марина Поліщук Інна Канюка |
|
14.05 13:00-16:30 |
Побудова команди. Внутрішня комунікація. Конфлікти
Що таке команда? Як відбувається процес командоутворення та які існують інструменти для розвитку згуртованої та ефективної команди. Чому комунікація всередині організації є важливою та які існують практики для їх покращення? Конфлікти в організаціях – це добре чи погано? Чи має конфлікт свою структуру та які існують стратегії вирішення конфліктів? Приклади конфліктних ситуацій та способів їх вирішення.
|
Інна Канюка Христина Гиренко |
|
17.05 13:00-16:30 |
Зовнішня комунікація та робота зі стейкхолдерами. Соціальні мережі та побудова власного бренду. Навіщо нам соціальні медіа «Ви – це медіа». Як влаштовані соціальні мережі Онлайн ми також мусимо бути людьми. Тone of voice та сторітелінг Як знайти “своїх”. Про портрет цільової аудиторії. Про відмінність соціальних мереж |
Дмитро Тищенко |
|
19.05 13:00-16:30 |
Турбота про себе та інших: як зберегти власний психологічний добробут та підтримати інших Як турбота про себе впливає на особисте життя, професійну продуктивність та здатність допомагати іншим Фахова допомога – в яких випадках та до кого звертатись, як розуміти якість фахівців та відстежувати результати Як розпізнати складнощі та надати першу підтримку близьким та колегам Як дбати одне про одного у команді |
Вікторія Горбунова |
|
21.05 13:00-16:30 |
Інструменти для розвитку згуртованої та ефективної волонтерської команди Етапи розвитку волонтерської спільноти: спільний аналіз сильних і слабких сторін Розробка цілей та пошук тактик для розвитку волонтерської спільноти Створення мотиваційного середовища в нашій команді Піраміда залучення – як розвинути волонтерів-лідерів |
Денис Цуцаєв |
|
24.05 13:00-16:30 |
Алгоритм створення соціальних заходів. Як реалізовувати заходи в онлайн форматі. В чому суперсила проєктів соціальної дії: як їх адаптувати до онлайну? Про натхнення та креатив, який можна повторити Картувальні проєкти: мистецтво даних + користь для людей Огляд і знайомство з інструментом Google My Maps. Як через картування залучати людей до аналізу проблем, створення спільного продукту, до прийняття рішень Вчимося створювати комікс-історію чи сторіборд за допомогою Canva про молодіжну ініціативу чи проєкт своєї громади r Tam Yard: прості кроки для створення яскравих ефірів соціальної дії, власних медіа та комунікаційних майданчиків |
Ірина Ткаченко |