Агенція розвитку Миколаєва разом з Платформою MY ART проведуть онлайн-лекцію «Брендінг музею — світовий досвід: стратегія, маркетинг та дизайн». Це четверта лекція онлайн-лекторію, що проходить в рамках проекту з оцифрування графічної колекції Миколаївського обласного художнього музею ім. В.В. Верещагіна.
Лекція відбудеться у вівторок, 1 вересня, о 19:00 на каналі організаторів у YouTube.
«Музеї, галереї та виставкові зали більше не хочуть виглядати як запилені притулки для зануд. Вони розвиваються паралельно з сучасним мистецтвом, наукою, технологіями; вони хочуть відповідати часу, залучати ще більше відвідувачів, бути цікавими для всіх, і особливо для молоді і туристів. Навіщо стратегія, дизайн, маркетинг та PR? Як це працює в музеї? Отримати відповіді на ці питання ви зможете на онлайн-лекції Андрія Сігунцова, куратора Музею сучасного мистецтва Одеси», – кажуть організатори.
Повідомляється, що в останні роки перед усіма культурними інституціями виникли нові виклики зі зміни іміджу, залучення аудиторії, перетворення із запорошених архівів в сучасні простори для виставок, заходів, концертів та вечірок, а для успішного розвитку потрібно конкурентний рівень дизайну і позиціонування.
Спікер – Андрій Сігунцов, мистецтвознавець, куратор і арт-менеджер. Закінчив Національну академію образотворчого мистецтва і архітектури. З 2010 співпрацював c Мистецьким Арсеналом, Музеєм Івана Гончара, Bereznitsky Aesthetics, Музеєм Історії Києва, Київської Національною галереєю, Brave Factory Festival, галереєю “Лавра”. У 2017-2018 – програмний директор Kyiv Art Week. З 2020 куратор Музею сучасного мистецтва Одеси, куратор фестивалю EarthMate (2020).
Реєстрація на подію обов’язкова за посиланням: http://bit.ly/museum_mykolaiv_4
Посилання на подію в Facebook
Проект реалізується за підтримки Українського культурного фонду.