Втомилися від того, що до ваших заходів і проектів немає ніякої уваги з боку засобів масової інформації? На ваші прес-конференції приходять тільки ваші знайомі? Вас не запрошують на радіо і телебачення? Ваші прес-анонси та пост-релізи не конвертуютсья в новини? Може ви дійсно робите дуже круті штуки, але не вмієте то донести до журналістів. Давайте розберемося й навчимо:
а) не боятися місцеві та центральні ЗМІ, а також не сваритися на них;
б) роботи інформаційні приводи, цікаві для сюжетів і репортажів;
в) комунікувати з пресою так, щоб це було комфортно для обох сторін;
г) писати (нарешті) легкі та зрозумілі тексти.
Для цього запрошуємо зацікавлених НУОшників на інтенсив “Як НУО бути цікавими для ЗМІ”, що проведе Віктор Пічугін, “Громадське.Харків”.
Участь безкоштовна (компенсацій за проїзд для іногородніх не передбачено). Вхід вільний, але за умови попередньої реєстрації до 18 березня включно. Інтерсив проходитиме 19 березня за адресою: Харків, Палац праці, 7 під’їзд (це з боку вул. Квітки-Основ’яненка), 2 поверх, Хаб соціальної активності “Студія 42″. Початок о 15:00.