Міжнародна організація «Інститут висвітлення війни та миру» (Institute for War and Peace Reporting) запрошує громадські організації, які співпрацювали з IWPR протягом 2016-2020 років, подати заявки на участь у другій серії із дев’яти інтерактивних вебінарів «Комунікація для громадських організацій», які проходитимуть щовівторка і щочетверга з 10-00 до 12-00, починаючи з 22 жовтня.
Розклад вебінарів (детальну програму і інформацію про тренерів дивіться нижче):
22 жовтня, четвер 10.00-12.00 Інформаційні та адвокаційні кампанії – Лілія Дроздик
27 жовтня, вівторок 10.00-12.00 Інформаційні та адвокаційні кампанії (продовження)
29 жовтня, четвер 10.00-12.00 Розробка комунікаційного плану – Лілія Дроздик
3 листопада вівторок 10.00-12.00 Робота зі ЗМІ. Медіаринок – Світлана Кісільова
5 листопада четвер 10.00-12.00 Робота зі ЗМІ. Тексти – Світлана Кісільова
10 листопада вівторок 10.00-12.00 Антикризові комунікації – Світлана Кісільова
12 листопада четвер 10.00-12.00 Соціологічні дослідження для комунікаційників – Кісільова
17 листопада вівторок 10.00-12.00 Брендинг для ГО – Марина Говорухіна
19 листопада четвер 10.00-12.00 Брендинг для ГО (продовження)
Кількість учасників інтерактивних вебінарів обмежена (15 осіб), а відеозаписи вебінарів будуть доступні певний час лише для учасників та їх колег з тих самих організацій. Група учасників вебінарів формується на конкурсних засадах. Перевага у відборі на другу серію вебінарів буде надана в першу чергу тим, хто повноцінно пройшов першу серію вебінарів IWPR “Cтратегічна комунікація для досягнення результатів» у червні-липні 2020 року, і представникам грантоотримувачів проекту IWPR та їх партнерів, а потім іншим мотивованим заявникам, які співпрацювали з проектом IWPR протягом 2016-2020 років. Ми заохочуємо участь одного і того самого співробітника ГО в усіх дев’яти вебінарах – сертифікат про проходження курсу отримають ті, хто особисто відвідає щойнаменше сім вебінарів і виконає всі домашні завдання.
Подати заявку на вебінари можна ТУТ до 16 жовтня 2020 року включно. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь не пізніше 19 жовтня 2020 року. Запитання просимо надсилати на адресу [email protected].
Вебінари відбуваються в рамках трирічного проекту, який виконує Інститут висвітлення війни та миру (IWPR) в Україні у 2018-2020 рр. за підтримки Міністерства закордонних справ Королівства Норвегії. Одна із цілей даного проекту – зміцнення системи громадського контролю з боку громадянського суспільства та медіа, протидія та запобігання корупції, посилення діалогу між експертами, медіа, ОГС та можновладцями, покращення інформування громадськості, залучення громадян до розвитку місцевої громади, громадський моніторинг та контроль діяльності влади й публічних фінансів, моніторинг та висвітлення реформ, що мають регіональне втілення.
Про IWPR:
Інститут висвітлення війни та миру (IWPR) – це міжнародна некомерційна організація з головними офісами в Лондоні, Вашингтоні та Амстердамі, що працює зі ЗМІ та громадянським суспільством задля покращення ситуації у майже трьох десятках країн світу, які перебувають в умовах кризи, конфлікту чи трансформації. IWPR працює в Україні з 2014 року.
Вебінари проводитимуть:
Дроздик Лілія, експертка з комунікацій. З 2019 року займається комунікаціями у сфері освіти. У 2019-2020 працювала в Міністерстві освіти і науки України, розробляла та впроваджувала кампанію про реформу вищої освіти. Зараз в рамках проекту Support to Government Reforms in Ukraine (SURGe) займається комунікаціями реформи із впровадження зовнішньої системи забезпечення якості освіти. З 2017 по 2019 очолювала комунікаційний відділ громадської організації Центр демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ), а раніше в цій організації займалась стратегічними комунікаціями кампанії ЧЕСНО.Фільтруй суд! та інших проектів починаючи з 2008 року. Започаткувала та провела у 2019 році з командою ЦЕДЕМ Школу стратегічних комунікацій для громадського сектору. У команді GoGlobal у 2015-2016 роках популяризувала вивчення іноземних мов серед українців. Має досвід розробки та впровадження комунікаційних та адвокаційних кампаній на національному рівні, а також політичних комунікацій в штабах кандидатів у народні депутати та політичних партій. Отримала ступінь бакалавра і магістра Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка за спеціальністю реклама і зв’язки з громадськістю.
Світлана Кісільова, експертка з комунікацій. Працювала радником з комунікацій міністра освіти і науки України Ганни Новосад і т.в.о міністра освіти і науки Любомири Мандзій. З 2016 по 2019 рік очолювала агенцію громадських комунікацій E`COMM Communication Consulting, де співпрацювала із Делегацією ЄС в Україні, НАК Нафтогаз, КМДА, Міжнародною організацією праці та ін. Координувала розробку комунікаційної стратегії та 6 масових комунікаційних кампаній для Делегації ЄС в Україні під парасолькою «Прямуємо Разом» (2017-2019). У 2014-2016 у команді при Кабінеті міністрів проводила комунікаційний аудит та брала участь у розробці реформи урядових комунікацій, реалізовувала комунікаційні кампанії з енергоефективності та децентралізації. З 2011 по 2014 працювала у PR агентстві PLEON Talan, Українській асоціації зв’язків з громадськістю (UAPR). Отримала ступінь магістра соціології у Києво-Могилянській академії та диплом практика з PR у Charted Institute of Public Relations. Cтажувалась у Парламенті Канади, пройшла короткострокові програми з комунікацій в університеті Хельсінкі, Мюнхенському університеті Людвіга-Максиміліана, Оксфордському університеті.
Марина Говорухіна, експерт у сфері стратегічних комунікацій з 10-річним досвідом, кращий тренер 2018-2019 року за версією Маркетплейс, засновниця клубу піарників «Клуб Піранья», автор книжок «Заборонена книга: комунікації для громадських організацій» та «Стратегічні комунікації для громадських організацій», викладач вищої школи «Media and production» студії «1+1». Марина допомагає розробити свій бренд та заявити про нього, серед її клієнтів – міжнародні, державні, громадські організації та представники бізнесу.
Програма курсу «Комунікація для громадських організацій»
22 жовтня, четвер, 10.00 – 12.00 Інформаційні та адвокаційні кампанії – Лілія Дроздик
- Якщо у вас є комунікаційна стратегія, як готувати інформаційні кампанії
- Комунікація & адвокація. Чому це не одне і те ж?
- Ситуаційний аналіз як база для інформаційної та адвокаційної кампаній
- Як і де шукати інформацію, які джерела використовувати
27 жовтня, вівторок, 10.00 – 12.00 Інформаційні та адвокаційні кампанії (продовження)
- Як сформулювати цілі, завдання кампанії
- Цільові аудиторії та ключові повідомлення для них
29 жовтня, четвер, 10.00 – 12.00 Розробка комунікаційного плану – Лілія Дроздик
- Як і навіщо розробляти комунікаційний план?
- Канали і формати комунікації
- Календар реалізації комунікаційного плану
- Реалістичний розрахунок таймінгу
- Бюджетування
3 листопада, вівторок, 10.00 – 12.00 Робота зі ЗМІ. Медіа ринок – Світлана Кісільова
- Медіа ринок України
- Як налагодити контакт зі ЗМІ
- Як використовувати медіа моніторинг в роботі
5 листопада, четвер, 10.00 – 12.00 Робота зі ЗМІ. Тексти – Світлана Кісільова
- Які формати матеріалів готувати для ЗМІ
- Як писати ефективні пресанонси та пресрелізи
10 листопада, вівторок, 10.00 – 12.00 Антикризові комунікації – Світлана Кісільова
- Як підготуватись до кризи і чи можливо її передбачити
- Як реагувати на кризу та захистити свою репутацію
- Як продовжувати комунікацію із аудиторією після кризи
12 листопада, четвер, 10.00 – 12.00 Соціологічні дослідження для комунікаційників – Світлана Кісільова
- Як використовувати соціологічні дослідження для розробки комунікаційних стратегій, компаній та вимірювання вашої ефективності
- Як правильно проводити кількісні та якісні дослідження, ставити завдання підрядникам
- Як інтерпретувати дані
17 листопада, вівторок, 10.00 – 12.00 Брендинг для ГО – Марина Говорухіна
- Що таке бренд громадської організації, та які переваги ви отримаєте, якщо зможете його створити
- Етапи формування бренду
- Бренд і цільова аудиторія
19 листопада, четвер, 10.00 – 12.00 Брендинг для ГО (продовження)
- «Пекельні питання» для формування бренду громадської організації
- Місія, візія, цінності як етапи формування бренду
- Навіщо бренду потрібен ворог та як його знайти