Термін «HoReCa» активно використовується рестораторами, власниками готелів, шеф-поварами, компаніями-постачальниками і виробниками обладнання, продуктів харчування та послуг для готелів, ресторанів, барів і кафе, клубів та інших. Це бізнес-сектор, особливий ринок послуг. І як будь-який інший сектор ринку, HoReCa має свій набір традицій, свої особливості надання послуг і продажу товарів.
HoReCa також – унікальний майданчик для позиціонування брендів та формування лояльності до них з боку споживача. В секторі HoReCa успішно використовуються такі стратегії позиціонування, як поєднання ціна-якість-імідж, послуги для певного класу споживачів, використання традицій, особливості меню, сервісу, та інтер’єру. З-поміж усього цього, HoReCa успішно реалізовує численні соціальні ініціативи.
На сьогодні соціальні ініціативи є трендом в ресторанному бізнесі і багато компаній скеровують частину прибутку на розвиток суспільства. Ми вирішили звернути увагу саме на ініціативи бізнесу, які своєю діяльністю беруться за вирішення соціальних проблем локального і навіть всеукраїнського рівня.
Тому темою нашої зустрічі будуть “Соціальні ініціативи сфери HoReCa”!
Програма заходу передбачає виступи спікерів, які реалізують власний ресторанний бізнес та сесія запитання-відповідь після виступу кожного зі спікерів.
Після заходу діє система вільного внеску і лише у випадку Вашої задоволеності відвіданим заходом.
Участь доступна також у режимі ОНЛАЙН!
Для участі заповніть, будь ласка, форму реєстрації за посиланням.