У Ворзелі пройде безоплатний офлайн-тренінг «Як організувати благодійні заходи, що збирають мільйони»

Початок: 11.12.2025
Адреса: вул.Ворзельська 24, Ворзель, Київська, 08296, Україна
Місце: Сімейний центр ментального благополуччя «Твоя опора»
Благодійний фонд «Твоя опора»
Телефон: 067 111 1800
E-mail: [email protected]

100
У Ворзелі пройде безоплатний офлайн-тренінг «Як організувати благодійні заходи, що збирають мільйони»

Благодійний фонд «Твоя опора» запрошує представників громадських та благодійних організацій на офлайн-тренінг «Як організувати благодійні заходи, що збирають мільйони», який відбудеться 11 грудня 2025 року у селищі Ворзель. Навчання проходить у межах курсу «Твоя опора громадам: відновлення через силу дії» та є безоплатним для учасників.

Реєстрація на тренінг: https://forms.gle/PjupBvP4CabQk1MDA   

Організація благодійних заходів — це складний багатокомпонентний процес: від ідеї та партнерств — до безпеки, логістики та фінальної звітності. Саме від цих елементів залежить, чи стане подія успішною і чи зможе вона реально допомогти тим, хто цього потребує.

Цей тренінг створений, щоб допомогти організаторам подій у громадському секторі отримати цілісне розуміння процесу та практичні інструменти, які дозволяють створювати масштабні заходи, що приносять мільйонні результати.

Що буде на тренінгу

Програма передбачає аналіз реальних кейсів, роботу з концепцією заходу, розбір технічних процесів та партнерських механік, а також моделювання ключових етапів організації благодійної події.

Учасники дізнаються:

  • як сформувати ідею, концепцію заходу та визначити цільову аудиторію
  • як обирати локацію, технічних партнерів і вибудовувати роботу з ними
  • як створювати ефективну пропозицію та будувати комунікацію з партнерами, зірками та інфлюенсерами
  • які механіки, бенефіти й інструменти залучення працюють найкраще
  • як запускати комунікаційну кампанію, працювати зі ЗМІ та анонсами
  • як організувати роботу волонтерів, логістику й безпекові служби
  • як формувати бюджет події та готувати прозору звітність

«Організація благодійного заходу — це не лише про свято. Це про відповідальність, партнерство і злагоджену роботу команд. Наше завдання — навчити створювати події, які справді змінюють життя людей», — зазначають у БФ «Твоя опора».

Тренерка

Валерія Татарчук — засновниця та генеральна директорка БФ «Твоя опора».

Влітку Валерія ініціювала створення Charity Family Day — найбільшого безоплатного родинного благодійного фестивалю України, який об’єднав понад 15 000 гостей, 107 партнерів та 40 волонтерів. Програма включала 300+ активностей у 12 тематичних зонах, 3 сцени та виступи 25 артистів. Загалом було зібрано понад 3,5 млн грн на підтримку дітей.

Валерія — лідерка в номінації «Менеджер у сфері доброчинності» конкурсу «Благодійна Україна – 2020», ексрадниця Міністра культури, молоді та спорту з питань благодійності та волонтерства.

Умови участі

Місце проведення: с. Ворзель
Дата: 11 грудня 2025 року
Дедлайн подачі заявок: 4 грудня 2025 року включно
Формат: офлайн


Трансфер: організатори забезпечують трансфер із київського залізничного вокзалу до Ворзеля і назад

Хто може взяти участь

  • засновники, керівники та координатори громадських і благодійних організацій
  • менеджери, які відповідають за організацію заходів, фандрейзинг, партнерства чи комунікації
  • команди, які планують створювати події, що мають масштаб і соціальний вплив

Участь у тренінгу — безоплатна.

Відбір здійснюється на конкурсній основі серед організацій, які подадуть заявку. До участі допускаються лише ті, хто заповнить форму вчасно.

Заповнити реєстраційну форму: https://forms.gle/PjupBvP4CabQk1MDA 

Про курс

Тренінг проходить у межах курсу «Твоя опора громадам: відновлення через силу дії», який реалізується Благодійним фондом «Твоя опора».

Мета курсу — посилити спроможність організацій громадянського суспільства через навчання, експертну підтримку, розвиток компетенцій та обмін досвідом у воєнний час.

Освітній курс став можливим завдяки проєкту «Єднання для громади», що реалізується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу.