Вебінар “Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій”

Початок: 16.04.2025 о 16:00
Закінчення: 16.04.2025 о 17:30
Адреса: платформа Zoom,
Місце: онлайн
ГО “Українська асоціація маркетингу” E-mail: [email protected]

Завершено

вебінар 16.04.2025 16.00
Вебінар “Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій”

Громадська організація “Українська асоціація маркетингу” запрошує на відкриті події квітня 2025 року. “Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій” – тема вебінару, що пройде 16 квітня.

Коли важливо не просто знати, що думає людина, а й чому – у гру вступають якісні дослідження. Під час практичного вебінару дізнаємося, як працювати з якісними методами дослідження у соціальних і маркетингових проєктах – від брифу клієнта до презентації результатів.

Спікерки – експертки міжнародного дослідницького холдингу 4Service: Анна Падалка, к.соц.н, керівниця відділу соціологічних досліджень, Марина Мостова, керівниця відділу якісних досліджень.

Детально розглянемо на вебінарі:

  • Чому якісні дослідження – це must have у сучасному маркетингу та соціальних змінах
  • Як працювати з клієнтським брифом
  • Розробка методології
  • Як створити якісний гайд (інтерв’ю чи фокус-група)
  • Проведення дослідження – ключові правила

Дата: 16 квітня 2025, середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Вхід вільний, за реєстрацією

Весняний цикл лекцій і воркшопів УАМ – це можливість для маркетологів, студентів, викладачів та всіх зацікавлених зануритися в актуальні теми маркетингу, отримати інсайти від експертів та задати питання спікерам. Зустрічі проходять онлайн щосереди, о 16:00, тож приєднатися можна звідусіль. Участь у заходах безкоштовна за попередньою реєстрацією.

Крім цього, ГО “УАМ” проводить онлайн-опитування представників малого і середнього бізнесу щодо бар’єрів та можливостей експорту в ЄС та розвитку МСБ в громадах. Запрошуємо долучитися до дослідження.

Наталя Богданець,

ГО “РОО Українська асоціація маркетингу”