Тендер на закупівлю обладнання для оснащення робочих і активних зон в освітньому просторі

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
transparencyhealth

prostirtender_tender_ntylth(1)
Тендер на закупівлю обладнання для оснащення робочих і активних зон в освітньому просторі

Громадська організація «Здоров’я без корупції» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю обладнання для оснащення робочих і активних зон в освітньому просторі. 

Дана закупівля необхідна для облаштування ресурсної кімнати за проєктом «Облаштування ресурсної кімнати для здобувачів освіти КЗ «Пісочинський ліцей «Джерело», що реалізується в рамках проєкту «Підтримка ініціатив спільнот в Україні», що впроваджується МБФ «Альянс громадського здоров’я» за фінансової та технічної  підтримки  Шведської церкви  і Christian Aid. 

Опис позицій до закупівлі товарів

Назва

Кількість

Додаткова інформація

(додаткові характеристики)

1

Шведська стінка з рукоходом комплект (мат гімнастичний+скеледром)

1

Шведська стінка Стандарт:

  • Гладіаторська сітка
  • Турник Рукохід
  • Бруси-прес
  • Мат 1х2м

Тип- рукохід

Висота, см   230

Довжина, см  70

Ширина, см   170

2

Стіл письмовий кутовий з тумбами (куточок вчителя)

1

1. Стіл вчителя кутовий (1500 * 1200 * 755 мм):

Столешня виготовляється з ДВП товщиною 22 мм.

2. Тумба мобільна з ящиками (420 * 550 * 590 мм):

Верхня кришка виготовляється з ДВП товщиною 22 мм. Всі інші елементи виготовляються з ДВП товщиною не менш 16 мм.

Торці кришки вважаються  крайкою ПВХ товщиною не менш 2 мм, торці других элементів – крайкою ПВХ, товщиною 0,45 мм

Тумба на роликах. Ящики мають  металеві  ручки и роликові  напрямні.

3. Тумба мобільна відкрита (250 * 405 * 690 мм): Верхня кришка виготовляється з ДВП товщиною 22 мм. Всі інші елементи виготовляються з ДВП товщиною не менш 16 мм. Тумба на роликах.

3

Стінка кутова навчальна 

1

Матеріал дсп 18 мм, кромка ПВХ 0,5 мм. Розмір (3053х2000)х470*х2050h мм.
* 470 мм – розмір по корпусу з врахування фасаду .Склад Стінка складається з 6 окремих шаф:
Шафа-органайзер з контейнерами – 1 шт.
Стелаж кутовий (внутрішній) – 1 шт.
Шафа ISD – 2 шт.
Стелаж кутовий (зовнішній) – 2 шт. Колір каркас шаф – світло-сірий,
фасади – блакитний та капучино, або блакитний та дуб молочний, або лайм та ваніль.

 

Термін постачання товарів:

Поставка товарів повинна бути здійснена протягом 3-х тижнів з дати укладення договору купівлі-продажу.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме Харківська обл., Харківський р-н., сел. Пісочин.

 

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Усе обладнання для оснащення робочих і активних зон в освітньому просторі має відповідати санітарно-епідеміологічним нормам та придатним для користування на постійній основі.

Інструкції з експлуатації та гарантійні талони.   

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

Юридичні особи (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, ПП тощо) надають копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується); фізична особа – підприємець – копія свідоцтва про державну реєстрацію або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

 

Наявність відповідних КВЕДів:

Для юридичних осіб та ФОП – Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція подається у формі комерційної пропозиції або офіційного листа від учасника (Додаток 1 до оголошення);
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
  3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

 

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Волобуєва Анастасія, відповідальна особа за проведення закупівель у проєкті: контактний телефон: +38 (073) 365 08 51, електронна адреса: [email protected]. Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді до 30.05.2025 року.

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді засобами поштового зв’язку або кур‘єрською службою на адресу Організатора.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
  6. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
  7. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то лист з такою тендерною пропозицією не розкривається та не враховується при виборі переможця.
  8. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

 

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx)
  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані учасником на адресу:

Країна: Україна  індекс: 61003 місто Харків майдан Конституції буд. 1.

або на відділення нової пошти №33 м. Харків отримувач Волобуєва Анастасія Євгеніївна  тел. +38 (073) 365 08 51.

 

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

 «06» червня 2025 року, до 00 год. 00 хв. за київським часом.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання  розгляду не підлягатимуть.

 

Методика обрання переможця конкурсних торгів. Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.

 

Додаткова інформація

Учасник цих конкурсних торгів (тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор торгів залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Оголошення_Тендер_Меблі

Тендерна_пропозиція_шаблон

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на проведення онлайн-заходу та розробки документу в рамках адвокаційної кампанії

Тендер на укладання договору надання послуг добровільного страхування автотранспортних засобів КАСКО

Запрошення до участі у тендері на закупівлю яблучного соку

Тендер: послуги з розробки стратегічного плану на 2026-2028 роки та операційного плану на 2026 рік

Відкритий конкурс щодо закупівлі продуктів харчування для проведення подій

Тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю товарів для каво-брейків