Таміла Ташева: Для кримчан Шевченко є також символом боротьби

5 років тому 9 березня 2014 року у різних містах Криму до пам’ятника Тарасові Шевченку почали виходити активні кримчани на знак спротиву окупації.

“З цього періоду фактично почалася активна фаза викрадень українських і кримськотатарських активістів. З смерті Решата Аметова, який був викрадений 3 березня, а через два тижні був знайдений закатований. Почалася тактика, яку застосовує Російська Федерація, як насильницькі зникнення” — розповідає очільниця Крим SOS Таміла Ташева на Акції солідарності з кримчанами, що відбулась 9 березня у Києві.

Нагадаємо, що у цей день 2014 року окупантами були викрадені організатори руху “Євромайдан-Крим” Андрій Щекун та Анатолій Ковальский. А вже 9 березня 2016 року російська адміністрація заборонила проводити мирну акцію. Більш того, в багатьох містах Криму забороняється покладати квіти до пам’ятників Тарасу Шевченку.

“Шевченко для нас це символ боротьби. І зараз у Криму такими символами також є український і кримськотатарський прапор. Це ті прапори, за які саджають у тюрми, якщо говорити про Володимира Балуха, який відбуває незаконне покарання на території Російської Федерації…

Окупація не проходить швидко. Окупація не завершиться безболісно. Вони намагаються змінити карту Криму. Але настане момент і він обов’язково настане, коли ми повернемось в Крим і всі ці люди, які порушували закони, які катували наших людей, які судили наших людей, будуть відповідати за ці злочини згідно українського та міжнародного законодавства” — говорить Таміла Ташева.


Останні публікації цього розділу:

Як зберігати власну ресурсність та вибудовувати психологічну стійкість команди у час війни

Україна перебуває в ейфоричній фазі (за схемою Тимчасові фази катастрофи)

Іван Науменко: сталася толока в масштабах цілої країни

Олеся Островська-Люта: головним проектом всіх українських творців культури була демократія

Ігор Бураковський: відбудова України — це безпрецедентне історичне завдання

Ігор Козловський: росія не врахувала, що в нас суб'єктне громадянське суспільство