У сільських громадах трьох областей розпочалося дослідження проблем громад та викликів ринку праці
Дослідження проблем місцевого самоврядування та викликів ринку праці в сільських та селищних громадах Рівненської, Івано-Франківської та Хмельницької областей розпочалося у вересні 2025 року. ...
Додано:
ГО "УАМ"
Дослідження проблем місцевого самоврядування та викликів ринку праці в сільських та селищних громадах Рівненської, Івано-Франківської та Хмельницької областей розпочалося у вересні 2025 року. Дослідницький проєкт покликаний дати відповіді на непрості питання: як війна змінила життя сільських громад, які виклики постали перед місцевим самоврядуванням і що відбувається на ринку праці. Він реалізується за підтримки Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Дослідження виконує Аналітична група “Стратегіко” в партнерстві з Місцевою асоціацією органів місцевого самоврядування “Об’єднані територіальні громади Рівненщини” (Асоціація “ОТГ Рівненщини”). Команда дослідників ставить за мету виявити головні проблеми та знайти рішення, що допоможуть громадам відновити економіку, створити робочі місця, підтримати ветеранів і ветеранок, інтегрувати ВПО, сприятимуть поверненню українців з країн Європи в Україну.
Керівник дослідження Олександр Гладунов зазначив, що до участі в проєкті будуть залучені представники і представниці сільських та селищних громад, профспілок, організацій громадянського суспільства, центрів зайнятості та освітніх установ. Результати дослідження допоможуть створити нові майданчики для діалогу між владою, освітою, бізнесом і громадянським суспільством, коригувати стратегії місцевих громад з урахуванням актуальних проблем і викликів, активізувати громадські організації та профспілки з метою їх вирішення.
Василь Туз, виконавчий директор Асоціації “ОТГ Рівненщини”, наголосив, що проєкт впроваджується на основі меморандуму про співпрацю, укладеним між Асоціацією ОТГ Рівненщини, Рівненською обласною організацією “Українська асоціація маркетингу” та іншими організаціями. Він передбачає, окрім власне дослідження, проведення воркшопів та конференцій для представників органів місцевого самоврядування та поширення висновків і рекомендацій дослідження в інформаційному середовищі громад України та органів влади.
Для довідки. Аналітична група ”Стратегіко” – це бренд, під яким працює група дослідників Української Асоціації Маркетингу. Зокрема, в 2022-2023 роках АГ “Стратегіко” виконала соціологічні дослідження “Вимушені переселенки з України в європейські країни: нова реальність” та “Вивчення стану громадської думки на деокупованій території України”.

