Як залучити мешканців до діалогу з владою через ЦНАП: у Києві презентували посібник

25 липня 2019 року в Києві відбулася презентація посібника «Інформування та залучення населення. Рекомендації на усіх етапах створення та роботи ЦНАП». Посібник є частиною пакету підтримки, який ...

5
Як залучити мешканців до діалогу з владою через ЦНАП: у Києві презентували посібник

25 липня 2019 року в Києві відбулася презентація посібника «Інформування та залучення населення. Рекомендації на усіх етапах створення та роботи ЦНАП». Посібник є частиною пакету підтримки, який розробляє команда напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми «U-LEAD з Європою». В рамках реалізації напряму буде створено до 600 належних Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). 

Представники комунікаційних агенцій-лідерів ринку, експерти-комунікаційники проектів Європейського Союзу та фахівці з громадських організацій pro bono долучилися до заходу та допомогли представникам громад розробити плани по інформуванню та залученню населення для конкретних ситуацій, які можуть виникнути в громаді. Професійні комунікатори модерували обговорення та ділилися досвідом. Після групової роботи фахівці громад презентували розроблені плани інформування та залучення мешканців, а експерти давали їм поради та рекомендації на майбутнє. Більше 50 представників громад з усієї України взяли участь у заході. Учасників привітали Тарас Лилик від імені Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України та Наталія Старостенко від імені Представництва ЕС в Україні.

Наталія Старостенко, керівник сектору місцевого розвитку Представництва Европейського Союзу в Україні привітала учасників та зазначила: «З впровадженням реформи децентралізації місцеве самоврядування отримало більше повноважень і одночасно відповідальності за покращення якості життя мешканців. Участь населення у процесах прийняття рішень є надзвичайно важливою для ефективного управління та сталого розвитку регіонів. Підвищення обізнаності та залучення мешканців до діалогу є одним з найважливіших завдань влади, яка ставить собі за мету ефективний та гармонійний розвиток громади. Посібник Програми «U-LEAD з Європою» є дієвим інструментом, який громади можуть використовувати на практиці для комунікації соціальних змін. ЄС продовжуватиме підтримку, спрямовану на поліпшення добробуту мешканців українських громад та розвиток регіонів».

Олена Конопля, керівниця комунікаційної команди Офісу віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України, розповіла про кращі практики комунікації європейської інтеграції України та наголосила: «Оскільки нам доводиться пояснювати людям досить складні поняття, реформи або законопроекти, ми повинні говорити простою зрозумілою мовою. Без цього комунікація буде малоефективною. Але також дуже важливо завжди знаходити та пояснювати практичну користь, яку мешканці отримають від впровадження змін, суто теорія в цих питаннях не є зрозумілою. Людям завжди цікавіше слухати про зміни у їхньому житті на практиці».

Астрід Коль, керівниця відділу комунікацій, діалогу та налагодження зв’язків Програми «U-LEAD з Європою» презентувала кращі практики по залученню населення в процеси об’єднання громад та зауважила: «Пряма комунікація влади з мешканцями є надзвичайно важливою. Програма «U-LEAD з Європою» працює з громадянами на всіх рівнях, особливо на місцевому, через Центри розвитку місцевого самоврядування, створені у кожній області. Комунікація допомагає здобути довіру людей і залучити їх у процес прийняття рішень, що сприяє подальшому об’єднанню та розвитку громади. Посилення місцевого самоврядування є важливою ціллю децентралізації, а це неможливо без залучення мешканців».

Посібник Програми «U-LEAD з Європою» містить практичні рекомендації щодо інформування населення на усіх етапах створення та роботи ЦНАП, а також поради по розробці плану залучення мешканців до діалогу з владою та їх впливу на розвиток громади. «В цьому посібнику ми сконцентрували весь досвід, набутий під час роботи по створенню 26 ЦНАП Початкової Фази, та залучили високо-професійних комунікаційників з метою створити для громад, які планують відкривати ЦНАП, нові інституції чи інфраструктурні об’єкти, практичні інструкції готові для використання», зазначила Тамара Береш, координаторка інституційної підтримки напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми «U-LEAD з Європою».

 

Джерело: decentralization.gov.ua.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році