Як бізнес України рухається до досягнення Цілей сталого розвитку 2030: Підсумки SDG-марафону

CSR Ukraine, експертна організація Центр «Розвиток КСВ» провела 5-годинний онлайн захід «SDG марафон: #цілеспрямовані компанії» на підтримку 17 Цілей сталого розвитку ООН 2030. Партнерами події ...

тренінг навчання співпраця стартап
Як бізнес України рухається до досягнення Цілей сталого розвитку 2030: Підсумки SDG-марафону

CSR Ukraine, експертна організація Центр «Розвиток КСВ» провела 5-годинний онлайн захід «SDG марафон: #цілеспрямовані компанії» на підтримку 17 Цілей сталого розвитку ООН 2030. Партнерами події виступили компанії IDS Borjomi, Carlsberg Ukraine та Nestle Ukraine. Інформаційні партнери події: 1+1 media, Na Chasi, Liga.net, Mind.ua, UNIC. Захід проводився в рамках Національного плану заходів з виконання Концепції КСВ.

Мета марафону — визначити внесок бізнесу в Україні задля досягнення ЦСР в період з 2015 до 2020 року та які дії слід прийняти у наступні 10 років. Адже цей рік є початком Десятиліття дій у досягненні Цілей сталого розвитку 2030. 

CSR Fb cover

Марина САПРИКІНА, керівниця Центру «Розвиток КСВ» зазначила: «Минуло 5 років з дня прийняття Цілей сталого розвитку 2030, коли було визначено 17 Глобальних цілей та 169 завдань. Вони спрямовані на подолання бідності, нерівності та кліматичних змін. Під час SDG марафону ми з’ясували, який вклад зробив український бізнес задля впровадження ЦСР та реалізує проєкти. І головним лейтмотивом марафону звучало “пора компаніям від слів переходити до дій». 

Оснат ЛУБРАНІ, координаторка системи ООН в Україні та гуманітарна координаторка, вказала: «Досягнення ЦСР потребує об’єднання уряду, бізнесу та суспільства. Приватний сектор відіграє значну роль у впровадженні Порядку денного у сфері сталого розвитку до 2030 року. Разом з тим, для того, щоб бізнес був успішний йому потрібно здійснювати свою діяльність в успішному суспільстві. Тож це — про вигідне та стале партнерство між бізнесом та суспільством».

Спікерами SDG марафону стали 25 представників/ць компаній та бізнес-асоціацій. Топи компаній записали відеозвернення до іншого бізнесу. Під час заходу були розкриті питання важливості досягнення ЦСР для бізнесу, проєкти українських компаній щодо інтеграції ЦСР в стратегію бізнесу та роль бізнес-асоціацій в просуванні ЦСР. 

Олена БАСЬКО, КСВ менеджерка Carlsberg Ukraine: «Ми переконані, що успішний бізнес – це сталий бізнес. В компанії впроваджена програма зі сталого розвитку «Ціль 4 НУЛІ: разом заради майбутнього»: НУЛЬ вуглецевого сліду, НУЛЬ втрат води, НУЛЬ безвідповідального споживання і НУЛЬ нещасних випадків. Заснована вона на основі Цілей сталого розвитку ООН і є частиною стратегії компанії. Ця програма — відповідь на глобальні проблеми зміни клімату, дефіциту водних ресурсів та охорони здоров’я».

Марина СОЛОВЙОВА, CSR директорка IDS Borjomi: «З 2015 року наша компанія реалізувала цілу низку масштабних проєктів, направлених на збереження екосистеми Карпат і ми продовжуємо опікуватися питаннями збереження природи. З 2020 року ми почали більш системно підходити до впровадження ЦСР у компанії, чітко розуміючи важливість кожної з 7 обраних цілей для співробітників, громади, споживачів та країни загалом. До наступного звіту 2025 нам точно буде чим пишатися та ділитися з колегами».

«Приватний сектор відіграє важливу роль у розвитку українського суспільства. Створення спільних цінностей є невід’ємною частиною нашого бізнесу, адже ми віримо, що для успіху компанії важливо приділяти увагу не тільки бізнес цілям, а й соціальним проблемам у тих сферах, де ми маємо досвід. Ми впевнені, що завдяки системній роботі можна успішно впроваджувати Цілі сталого розвитку, а кожен українець відчує позитивні зміни. Саме тому ми розвиваємо бізнес, створюємо нові робочі місця, послідовно впроваджуємо в Україні освітні проєкти та програму з раціонального харчування, принципи сталого розвитку сільського господарства, а також проєкти з охорони навколишнього середовища», – зазначив Володимир СПІВАК, директор з корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю Nestlé в Україні та Молдові.

Також в рамках заходу Центр «Розвиток КСВ» презентував Дослідження «Внесок українського бізнесу в реалізацію Україною Цілей сталого розвитку 2016-2020 рр.» та рекомендації «Бізнес-асоціації і Цілі сталого розвитку: 5 кроків». Також було презентовано особистий план для кожного/ної з досягнення ЦСР «Путівник з Цілей сталого розвитку».

Запис марафону можна переглянути на каналі CSR Ukraine на YouTube. 

 

Контактна інформація: Чайка Дар’я, менеджерка з комунікацій Центр “Розвиток КСВ”, [email protected], 0966227609

*****

CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проєкти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія). www.csr-ukraine.org 

Національний план заходів з виконання Концепції реалізації державної політики у сфері сприяння розвитку соціально відповідального бізнесу було прийнято 01.07.2020 – https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/853-2020-%D1%80#Text


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях

Які проблеми є найгострішими для мешканців звільнених територій? Презентовано результати дослідження

Програма USAID «Мріємо та діємо» організовує навчання для дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах

Понад 75 тисяч звернень. Юристи-волонтери з Кривого Рогу вже рік консультують ЗСУ, їхні родини та ВПО

Greencubator запускає навчання для майбутніх зелених підприємців

30 українських громад створять комунікаційні стратегії