В Україні запустили перший онлайн-курс з корпоративної соціальної відповідальності на платформі Impactorium

 У сучасних умовах розвиток корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) в Україні відстає від міжнародного. Відповідно до дослідження, проведеного експертною організацією CSR Ukraine, Центр ...

Додано:
CSRUSER

з презентації 3
В Україні запустили перший онлайн-курс з корпоративної соціальної відповідальності на платформі Impactorium

 У сучасних умовах розвиток корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) в Україні відстає від міжнародного. Відповідно до дослідження, проведеного експертною організацією CSR Ukraine, Центр “Розвиток КСВ”, КСВ все ще не стала частиною корпоративного управління в компаніях, оскільки тільки 24% компаній мають бюджет на виконання програм/заходів із соціальної відповідальності і лише 12% компаній мають систему вимірювання показників ефективності з КСВ. Третина компаній в Україні підтверджують, що їм не вистачає знань та досвіду для впровадження КСВ. 

 Для зміни ситуації, за ініціативи 1+1 медіа та CSR Ukraine та за підтримки соціально-відповідальних компаній Астарта, Делойт, ДТЕК, Енергоатом було створено освітній онлайн-курс з корпоративної соціальної відповідальності. Курс є безкоштовним для зареєстрованих користувачів. Навчання включає 14 тем з теорією та практичними кейсами, а саме: 1) що таке КСВ, 2) вплив КСВ на компанію, 3) суттєві питання і стейкхолдери, 4) стратегія КСВ, 5) нефінансова звітність, 6) помилки під час реалізації КСВ, 7) корпоративне управління, 8) чесні операційні практики, 9) права людини, 10) охорона довкілля і зелений офіс, 11) розвиток і залучення громад, 12) робота зі споживачами, 13) трудові відносини, 14) відповідальні мережі постачальників.

  Керівниця Центру “Розвиток КСВ” Марина Саприкіна розповідає: “Вісім років тому Центр “Розвиток КСВ” випустив перший в Україні підручник з корпоративної соціальної відповідальності для університетів. Тоді ми роздали книги в бібліотеки 100 ВНЗ. Але з динамічним розвитком технологій сьогодні можна створювати онлайн-курси, від яких можуть отримувати користь набагато більше вишів. За американськими дослідженнями, сьогодні на онлайн-курсах навчається більше студентів, ніж в університетах. Тому спільно з компаніями – партнерами Центр “Розвиток КСВ” записав перший в Україні онлайн-курс з КСВ. Ми віримо, що 14 занять курсу надихнуть інші компанії на впровадження більш системних підходів до КСВ”.

   Презентація онлайн-курсу з КСВ відбулась 13 вересня. Під час відкритої дискусії присутні обговорили світові тренди КСВ, актуальні та доступні інструменти освіти, інформація про можливості самоосвіти, реальні варіанти, де можна застосувати ці знання та отримано запит українців на інформацію, яка розширює знання про сталий розвиток для майбутнього розміщення її на платформі. 

  На презентації були присутні викладачі університетів, студенти, КСВ менеджери, власники малого та середнього бізнесу, громадські організації та благодійні фонди та інші організації або люди, які цікавляться темою корпоративної соціальної відповідальності. Деякі з них ознайомились із частиною лекцій та поділились враженнями про них. 

  “У нашому виші цю дисципліну викладають вже шість років, але наші слухачі просто не підготовлені. Вони ще не можуть зрозуміти суть КСВ і усвідомити пріоритети для бізнесу. Тому з огляду на сьогоднішні аспекти розвитку цього напряму, я хочу сказати, що те, що зробила команда є дуже вагомим вкладом у розвиток суспільства в цілому. Після перегляду відео я можу зробити висновок, що викладена дуже потужна інформація доступною мовою, якість відеороликів на висоті. І важливо, що вони – живі.  У майбутньому ми обов’язково використовуватимемо цей курс в нашому навчальному процесі і наші студенти з нетерпінням чекають, коли буде відкритий доступ і вони зможуть долучитися”, – говорить викладачка дисципліни КСВ Київського Політехнічного інституту Оксана Охрименко.

 “Активна та прогресивна молодь звертає все більше увагу на відповідальність бізнесу перед суспільством, вибирає дійсно ті бренди, що несуть користь. На мою думку, курс є корисним, особливо для покоління Z, що розпочинають свої Startup. Курс включає багато кейсів, це робить тему більш зрозумілою з практичної точки зору.”– ділиться враженнями представниця активної молоді, випускниця Української Академії Лідерства Вікторія Монастирська.

“Сподобалось, що курс містить обгрунтування та аргументацію навіщо потрібна корпоративна соціальна відповідальність та як вона працює на практиці. Там є реальна реакція світового бізнесу на КСВ та міжнародна нормативна база щодо цього питання. Не здивував той факт, що у США відсоток компаній, що мають та розвивають КСВ та готують нефінансову звітність складає 85% і це дуже гарний приклад для нас. Адже рівень соціальної  відповідальності говорить про рівень свідомості у суспільстві. І щобільше практичних кейсів з впровадження КСВ ми будемо бачити та надихатися ними, тим швидше будемо робити і власноруч”, – розповідає Інна Дворська, СЕО мережі “Ресторани Савви Лібкіна”. 

  Радіоведучий Олександр Вишневський поділився думками щодо важливості курсу: «Творці курсу зробили дуже добру роботу і це точно сприятиме поширенню інформації про цю тему. Напевно, дуже добре б було це зробити ще для діток. Також дуже важливо зрозуміти, як це застосовувати і впроваджувати в практику. Зараз питання полягає не лише в знаннях, а в неготовності. Наприклад, підприємці не готові, тому що бізнес – це певна реальність власника. Коли людина щось створює, вона спочатку реалізовує себе, потім думає про технології, а тоді починає дивитись на те, що він робить очима споживача, і тут виникає розуміння, що споживач хоче не тільки хороший продукт, а щоб це було ще й красиво й правильно щодо навколишнього світу».

   Керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 медіа Марина Гриценко розповіла: «У нашій компанії ми щороку відкриваємо вакансію для спеціаліста з корпоративної соціальної відповідальності, регулярно проводимо стажування з цієї теми. І виглядало так, що величезній кількості людей, які з цією метою приходили до нас в офіс не вистачає інформації. Ми не претендуємо на істину і розуміємо, що осягнути необхідне маємо лише в партнерстві, з точки зору компаній, які працюють в різних сферах і займаються різної специфіки діяльністю, підсумовуючи увесь цей досвід.«Для нас корпоративна соціальна відповідальність – це відповідальне ведення бізнесу, відповідальний контент, піклування про співробітників, освіта, захист авторських прав, психологічне здоров’я працівників. КСВ – для нас дуже важлива», – підсумувала Марина Гриценко.

   Курс є доступний кожному охочому на онлайн-платформі Impactorium від CSR Ukraine – платформі для освіти зі сталого розвитку, щоб змінити себе, свою компанію та країну.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Ком’юніті людей, що роблять події соціальнішими

Соціальна кухня — проєкт, який має об’єднати покоління заради розвитку громади

Карітас-Київ запрошує до акції «Миколаєм може бути кожен!»

Plusone безкоштовно допоможе посилити комунікації цікавим проектам громадського сектору

Україна очима журналістів з Чехії і Словаччини

Стартував онлайн-курс про роль лікаря у запобіганні насильства над дітьми