У Нижньодуванській громаді представники влади навчалися працювати з он-лайн платформою “Контакт центр”

Шостого листопада у Нижньодуванській громаді відбувся тренінг  із цифрової грамотності для посадових осіб. Мета проведення заходу – підвищення рівня обізнаності про механізми, інноваційні інструменти ...

Додано:
lekotan

офіс тренінг семінар
У Нижньодуванській громаді представники влади навчалися працювати з он-лайн платформою “Контакт центр”

Шостого листопада у Нижньодуванській громаді відбувся тренінг  із цифрової грамотності для посадових осіб. Мета проведення заходу – підвищення рівня обізнаності про механізми, інноваційні інструменти електронного врядування, із цифрової грамотності, використання можливостей он-лайн платформи «Контакт Центр» Нижньодуванської ОТГ та відповідного мобільного додатку для обробки звернень громадян. Захід відбувся в рамках проєкту «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ».

З початку тренінгу учасники знайомились з особливостями роботи он-лайн платформи, а саме як отримати доступ до:

  • всієї аналітичної інформації щодо обробки звернень громадян у вигляді інфографіки;
  • розміщення на мапі звернень, термін виконання яких минув, та інформації про виконавців;
  • рейтингування виконавців;
  • інформації щодо виду та типу звернень;
  • інформації щодо джерел надходження звернень (населених пунктів);
  • можливість формування будь-якого звіту та графіку щодо виконання звернень тощо.

Також проговорено питання функціоналу та розподіл повноважень між виконавцями звернень та керівником, який адмініструє он-лайн платформу.

Друга частина тренінгу була практична і включала в себе вправу про створення та вивчення можливостей «службових кабінетів» для фахівців по роботі із зверненнями громадян задля більш ефективної роботи сервісу та використання мобільного додатку.

Наприкінці заходу керівник відділу відділ загально-організаційної роботи та правового забезпечення  Єршова Г.Ю. зазначила, що після місцевих виборів кількість звернень до селищної ради збільшиться:  «До виконавчого комітету Нижньодуванської селищної ради поступає багато звернень. Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертаються громадяни, займають питання аграрної політики та земельних відносин. У своїх зверненнях громадяни також порушують питання соціального захисту населення, вуличного освітлення тощо. Дуже важливо, що за допомогою он-лайн платформи є можливість зручно контролювати строки виконання звернень, швидко формувати будь-які звіти за різний період та аналітичні довідки. Будемо працювати!».

Проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» реалізується ГО «ЛО ВГО «АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.

#UNRPP #ВзаємодіяПлюс


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Команда Let`s do it Ukraine відвідала Південь в рамках проєкту з подолання наслідків повені

Гуманітарні місії на Півдні тривають: волонтери додатково роздадуть 1000 обідів “Добра кухня”

Тютюнові акцизи рятують життя — податкові преференції неприпустимі

Вишнівецька громада на Тернопільщині отримала цифровий рентген-комплекс від Програми USAID DOBRE

У Києві презентовано напрацювання проекту із залучення жителів до процесів відновлення в громадах

Громади звертаються до держави з закликом переглянути механізм фінансування соціальних послуг для дітей та сімей