Це мільйон, дітки: благодійна кампанія фонду «Таблеточки» і Leo Burnett Ukraine завершилася хепі-ендом
День захисту дітей не дарма так називається, вважають «Таблеточки». Тому щороку фонд відзначає це свято масштабним збором коштів на лікування онкохворих хлопців і дівчат. Цього року вийшла кампанія ...
Додано:
Yulia

День захисту дітей не дарма так називається, вважають «Таблеточки». Тому щороку фонд відзначає це свято масштабним збором коштів на лікування онкохворих хлопців і дівчат.
Цього року вийшла кампанія зі сміливою назвою «Як я живу на твої гроші?», створена разом з агенцією Leo Burnett Ukraine і режисером Ганкою Третяк. Медійним просуванням займалася агенція DIEVO.
Менш ніж за місяць проєкт досяг мети – більше 1 000 000 грн зібраних коштів. А завдяки партнеру акції – «Фонду Бориса Ложкіна» – суму буде подвоєно. В підсумку діти отримають понад 2 мільйони гривень на лікування!
Відео можна глянути за посиланням: https://youtu.be/qjUQ28qRel8.
Ця кампанія особлива для «Таблеточок». Вона мала не лише зібрати мільйон, а й розвінчати міф про нецільове використання коштів благодійників.
Саме тому обличчям кампанії став реальний переможець раку – Артем, колишній підопічний фонду. Коли 9-річний хлопчик звертається до глядача «Як я живу на твої гроші?», то водночас чіпляє увагу до самого кінця і власним прикладом доводить: твої гроші рятують дітям життя!
Інші відео можна глянути за посиланням:
А життя – це ж найкоштовніше лакшері в світі! Історія Артема, бадьора і переможна, що незвично для локальних благодійних кампаній, нагадує всім нам про цінність кожного моменту. Хоч то трохи підгорілий шашличок, хоч палючі промені на дачі.
Фонд «Таблеточки» і агенція Leo Burnett Ukraine хотіли б ще раз подякувати всім, хто приєднався до цього маленького дива. Всім, хто зробив переказ. Всім, хто просто поставив лайк.
Дякуємо всім, хто вірить разом з нами, що ДАЛІ БУДЕ!
Таблеточки — благодійний фонд, який допомагає онкохворим дітям та їхнім сім’ям в Україні. Фонд працює у чотирьох напрямах: адресна допомога сім’ям, системна допомога українським дитячим онковідділенням, лобіювання прав пацієнтів та професійний розвиток медичного персоналу. За 8 років роботи фонду понад 4 000 онкохворих дітей отримали адресну допомогу.
Нагадаємо, агенція Leo Burnett Ukraine входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine, що є найбільш ефективною рекламною групою 2019 року.