Сторіз, що допомагають дітям: в Україні запустили інстаграм-маску, яка збирає кошти для дітей-сиріт

До Міжнародного дня захисту дітей фонд «Клуб Добродіїв» разом із діджитал-агенцією FFFACE.ME у рамках соціальної ініціативи FFFACE SOCIAL запустили благодійний фільтр в Instagram. Партнером проєкту ...

Додано:
Liudmyla Osypchuk

Insta_maska_club_dobrodiyv
Сторіз, що допомагають дітям: в Україні запустили інстаграм-маску, яка збирає кошти для дітей-сиріт

До Міжнародного дня захисту дітей фонд «Клуб Добродіїв» разом із діджитал-агенцією FFFACE.ME у рамках соціальної ініціативи FFFACE SOCIAL запустили благодійний фільтр в Instagram. Партнером проєкту став бренд Anex, який за кожне використання фільтру перерахує кошти на допомогу дітям-сиротам та дітям, що опинились у складних життєвих обставинах.

Зібрані кошти фонд направить на організацію навчальних програм для дітей, адже основним фокусом «Клубу Добродіїв» є освіта.  Даючи вудочку, а не рибку, «Клуб Добродіїв» формує у дітей проактивний підхід до життя та підсилює впевненість у своєму завтра.

Як приєднатись:

  1. Використати благодійний фільтр «Save childhood magic»;
  2. Відмітити у сторіз Клуб Добродіїв (@dobrodiy.club) та партнера акції Anex (@anex_baby)

За кожну сторіз, зроблену з 24 травня до 6 червня, бренд дитячих колясок перерахує 20 гривень на допомогу дітям.

Знайти фільтр та допомогти дітям можна за посиланням.

Відео, як працює фільтр: тут.

«Ми завжди підтримували філософію, що допомагати має бути легко. Тепер це не просто легко, це як зробити селфі! Кожен може стати інфлюєнсером і власними соцмережами долучитись до порятунку дитинства!» — запевняє засновниця «Клубу Добродіїв» Марія Артеменко.

«Чудово, що у цьому проєкті ми спостерігаємо ідеальне поєднання місій «Клубу Добродіїв» та Anex, адже обидві організації прагнуть кращого для дітей. Чудовим підсиленням активності є і те, що вона запускається до Дня захисту дітей. Отже, аудиторія буде налаштована допомогти, а бренд, благодійна організація та інстаграм-фільтр від FFFACE.ME допоможуть їм втілити цей імпульс», — прокоментував співзасновник та CEO FFFACE.ME Дмитро Корнілов.

 

Довідково:

*Благодійний фонд Клуб Добродіїв з 2011 року допомагає дітям-сиротам і дітям у складних життєвих обставинах. У фокусі діяльності Клубу Добродіїв — освіта. Команда впроваджує навчальні програми, спонукаючи дітей до пізнання і розширення світогляду. 

*FFFACE.ME —  українська агенція, що створює Instagram/Snapchat/TikTok-фільтри та комунікаційні проєкти з доповненою реальністю для клієнтів із Східної та Західної Європи, Північної Америки та Центральної Азії.

*Anex — європейський бренд дитячих колясок та аксесуарів, місія якого — робити батьківство крутим. Бренд допомагає батькам не загубити себе у новій ролі, а дітям — у затишку та безпеці пізнавати світ. 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Чи стикалася ваша організація з блокуванням рахунків: опитування для ОГС

Переможці антипремії «Золота Коса 2022»: хто з депутатів просуває інтереси тютюнової індустрії у час повномасштабної війни?

Бізнес – громаді, громада – бізнесу. Львівський досвід взаємодії в умовах війни

«Що дає нам силу залишатися стійкими? – Віра в себе і в перемогу», – відповідають громадські організації

Проблеми з розвитком ВДЕ в електроенергетиці: виявити, спланувати, вирішити

Українська Волонтерська Служба запустила юридичні консультації для волонтерів