Сторіз, що допомагають дітям: в Україні запустили інстаграм-маску, яка збирає кошти для дітей-сиріт
До Міжнародного дня захисту дітей фонд «Клуб Добродіїв» разом із діджитал-агенцією FFFACE.ME у рамках соціальної ініціативи FFFACE SOCIAL запустили благодійний фільтр в Instagram. Партнером проєкту ...
Додано:
Liudmyla Osypchuk

До Міжнародного дня захисту дітей фонд «Клуб Добродіїв» разом із діджитал-агенцією FFFACE.ME у рамках соціальної ініціативи FFFACE SOCIAL запустили благодійний фільтр в Instagram. Партнером проєкту став бренд Anex, який за кожне використання фільтру перерахує кошти на допомогу дітям-сиротам та дітям, що опинились у складних життєвих обставинах.
Зібрані кошти фонд направить на організацію навчальних програм для дітей, адже основним фокусом «Клубу Добродіїв» є освіта. Даючи вудочку, а не рибку, «Клуб Добродіїв» формує у дітей проактивний підхід до життя та підсилює впевненість у своєму завтра.
Як приєднатись:
- Використати благодійний фільтр «Save childhood magic»;
- Відмітити у сторіз Клуб Добродіїв (@dobrodiy.club) та партнера акції Anex (@anex_baby)
За кожну сторіз, зроблену з 24 травня до 6 червня, бренд дитячих колясок перерахує 20 гривень на допомогу дітям.
Знайти фільтр та допомогти дітям можна за посиланням.
Відео, як працює фільтр: тут.
«Ми завжди підтримували філософію, що допомагати має бути легко. Тепер це не просто легко, це як зробити селфі! Кожен може стати інфлюєнсером і власними соцмережами долучитись до порятунку дитинства!» — запевняє засновниця «Клубу Добродіїв» Марія Артеменко.
«Чудово, що у цьому проєкті ми спостерігаємо ідеальне поєднання місій «Клубу Добродіїв» та Anex, адже обидві організації прагнуть кращого для дітей. Чудовим підсиленням активності є і те, що вона запускається до Дня захисту дітей. Отже, аудиторія буде налаштована допомогти, а бренд, благодійна організація та інстаграм-фільтр від FFFACE.ME допоможуть їм втілити цей імпульс», — прокоментував співзасновник та CEO FFFACE.ME Дмитро Корнілов.
Довідково:
*Благодійний фонд Клуб Добродіїв з 2011 року допомагає дітям-сиротам і дітям у складних життєвих обставинах. У фокусі діяльності Клубу Добродіїв — освіта. Команда впроваджує навчальні програми, спонукаючи дітей до пізнання і розширення світогляду.
*FFFACE.ME — українська агенція, що створює Instagram/Snapchat/TikTok-фільтри та комунікаційні проєкти з доповненою реальністю для клієнтів із Східної та Західної Європи, Північної Америки та Центральної Азії.
*Anex — європейський бренд дитячих колясок та аксесуарів, місія якого — робити батьківство крутим. Бренд допомагає батькам не загубити себе у новій ролі, а дітям — у затишку та безпеці пізнавати світ.