Школи Маріуполя на шляху до змін
Маріупольська Загальноосвітня школа №56 та спеціалізована школа №66 увійшли до десятки найкращих шкіл Донецької та Луганської областей, які брали участь у проєкті «Освітній марафон». Під час навчання ...
Додано:
NewDruzhkivka
Маріупольська Загальноосвітня школа №56 та спеціалізована школа №66 увійшли до десятки найкращих шкіл Донецької та Луганської областей, які брали участь у проєкті «Освітній марафон». Під час навчання команди педагогів створили власні стратегії розвитку освітнього закладу, які вже втілюють у життя.
Команда школи №56 привезла з «Освітнього марафону» ідеї поєднання бізнесу, філософії та освіти. Ментальний розвиток особистості та становлення людини – стали для освітян ЗОШ №56 головним напрямком змін. Та аби навчати дітей, спочатку навчаються самі. Так, з початку навчального року, вчителі освоюють методику ненасильственного навчання, впроваджують міжнародну програму «Соціально-емоційного та етичного навчання» та започаткували уроки для 1-9 класів, на яких педагоги займаються з дітьми вправами з відновлення емоційних ресурсів.
«Як молода директорка, працюючи у цій школі півтора роки, я зіткнулась з тим, що немає такої стратегії, яка би надихала колектив і рухала нас у напрямку Нової української школи. Ми знали, що ніяка реформа нам згори не прийде, тільки ми самі зможемо щось зрушити. Тому ми почали працювати над розвитком нашої школи», – поділилась Світлана Філь, директорка маріупольської школи №56.
Педагоги ЗОШ №56 є постійними учасниками міжнародних проєктів. Школа трансформується не тільки змістовно, але і візуально: команда освітян змінила кольори стін на кожному поверсі, аби сприяти підвищенню настрою колективу.
Про те, як змінюється маріупольська загальноосвітня школа №56 дивиться у відеосюжеті: https://bit.ly/3mUfSmG
Спеціалізована школа №66 працює на розвиток українця майбутнього. Інноваційні підходи у навчанні та сучасний педагогічний колектив – запорука успіху у розвитку особистості, яку обрала для себе команда школи. До створення стратегії розвитку закладу, педагоги долучали учнів та батьків, бо розуміли, що будують нову школу, перш за все для дітей.
«Для нас було викликом спроєктувати бізнес-технології на освіту, але ми цей виклик прийняли та зрозуміли, те, що ми робили раніше, ми робили не правильно», – розповідає Наталя Ровицька, директорка маріупольської школи №66.
Колектив школи напрацював методики дистанційного та змішаного навчання в умовах адаптивного карантину, проводить воркшопи для шкіл-партнерів освітнього осередку, де педагоги школи діляться набутим досвідом з колегами.
На заняттях активно використовують інновації: на уроках історії учні працюють з mozaBOOK, що дозволяє їм безпосередньо зануритися у минуле, а на уроках хімії з міні-лабораторією «Еinstein». «Наша мета – робити хімічні досліди, які потім ми будемо робити в школі. Також ми як учні-консультанти знімаємо відео-інструктажі для наших однокласників, які потім їм знадобляться на уроках хімії», – розповідає Анна Власова, учениця 8 класу.
Зараз у школі готуються до виборів президента за усіма правилами: з представленням програм кандидатів, дебатами, голосуванням та інавгурацією.
А завдяки пропозиції учнів у шкільній стратегії з’явилась ідея створення власного телебачення, яке має з’явитись найближчим часом.
Про те, як змінюється маріупольська спеціалізована школа №66 дивиться у відеосюжеті: https://bit.ly/34Z3P1a
«Освітній марафон» реалізується БО «Благодійний фонд Фундація соціальних інновацій “З країни в Україну”в рамках проєкту Демократичне врядування у Східній Україні (DG East) USAID Ukraine – USAID Україна Агентства США міжнародного розвитку (USAID).
Контакти для преси:
Антоніна Полухіна, комунікаційна менеджерка «Освітнього Марафону»
Тел.: +380 66 599 55 92
E-mail: [email protected]
Інформація про проєкт:
https://www.facebook.com/osvmarathon
Можлива організація телефонних інтерв’ю з організаторами та учасниками проєкту