Розпочався онлайн курс “Як просувати власний культурний продукт”
Як просто та ефективно зробити свою творчість впізнаваною? І як реалізувати круту творчу ідею, коли взагалі не знаєш, з чого починати?Комунікаційна агенція Friends of Brands за підтримки Український ...
Додано:
Алена Куцак

Як просто та ефективно зробити свою творчість впізнаваною? І як реалізувати круту творчу ідею, коли взагалі не знаєш, з чого починати?
Комунікаційна агенція Friends of Brands за підтримки Український культурний фонд та MMR – Marketing Media Review цього року проведе онлайн-курс на тему «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт». Разом з командою провідних спеціалістів культурної сфери спікери розкажуть про усі тонкощі просування, брендингу та роботи зі ЗМІ.
Теми модулів та спікери:
- Засновниця Port creative hub та менеджерка культурних проектів Катя Тейлор поділиться навичками самопрезентації та нетворкінгу
- Про стратегію просування культурного продукту, тонкощі її планування та втілення розповість Oksana Hmelyovskalyovska — кураторка програм професійного розвитку Книжкового Арсеналу, співзасновниця і редакторка культурно-видавничого проекту Читомо.
- Olga Malysh, засновниця комунікаційної агенції Friends of Brands, розкаже про віральні комунікації та нативне промо для культурних продуктів. А також про брендинг культурного проекту та допоможе учасникам визначити цільову аудиторію й архітектуру бренду для власних культурних проектів.
- Журналіст INSIDER та Країна, лауреат премії професійної журналістики “Честь професії 2018”, Anton Semyzhenko розкриє секрети вдалої взаємодії зі ЗМІ та підготовки до прес-заходів, ефірів та інтерв’ю.
- Про ведення і просування культурних проектів у соціальних мережах розкаже керівник діджитального напрямку агенції Friends of Brands — Александр Буянкин (Alex Buyankin).
Початок онлайн-курсу – 12 серпня. Ви отримаєте на пошту перший тест.
Реєстрація обов’язкова за посиланням.
Спершу ми пропонуємо зареєструватися за посиланням, а 12 серпня пройти тест та оцінити свої початкові знання зі сфери маркетингу та СММ. Отримавши перше оцінювання, вам буде відкритий доступ до 5-ти модулів, в кожному з яких – безкоштовні відео-лекції від наших спеціалістів.
Спільно зі спікерами проекту серед зареєстрованих будуть відібрані 60 учасників до безпосередньої участі у практикумі офф-лайн у 3х містах України: Києві, Львові та Харкові.
Знання стають доступніші, не прогав можливість зробити свій проект відомим!