Розпочався онлайн курс “Як просувати власний культурний продукт”

Як просто та ефективно зробити свою творчість впізнаваною? І як реалізувати круту творчу ідею, коли взагалі не знаєш, з чого починати?Комунікаційна агенція Friends of Brands за підтримки Український ...

Як просувати власний культурний продукт. Онлайн-курс
Розпочався онлайн курс “Як просувати власний культурний продукт”

Як просто та ефективно зробити свою творчість впізнаваною? І як реалізувати круту творчу ідею, коли взагалі не знаєш, з чого починати?

Комунікаційна агенція Friends of Brands за підтримки Український культурний фонд та MMR – Marketing Media Review цього року проведе онлайн-курс на тему «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт». Разом з командою провідних спеціалістів культурної сфери спікери розкажуть про усі тонкощі просування, брендингу та роботи зі ЗМІ.

Теми модулів та спікери:

  • Засновниця Port creative hub та менеджерка культурних проектів Катя Тейлор поділиться навичками самопрезентації та нетворкінгу
  • Про стратегію просування культурного продукту, тонкощі її планування та втілення розповість Oksana Hmelyovskalyovska — кураторка програм професійного розвитку Книжкового Арсеналу, співзасновниця і редакторка культурно-видавничого проекту Читомо.
  • Olga Malysh, засновниця комунікаційної агенції Friends of Brands, розкаже про віральні комунікації та нативне промо для культурних продуктів. А також про брендинг культурного проекту та допоможе учасникам визначити цільову аудиторію й архітектуру бренду для власних культурних проектів.
  • Журналіст INSIDER та Країна, лауреат премії професійної журналістики “Честь професії 2018”, Anton Semyzhenko розкриє секрети вдалої взаємодії зі ЗМІ та підготовки до прес-заходів, ефірів та інтерв’ю.
  • Про ведення і просування культурних проектів у соціальних мережах розкаже керівник діджитального напрямку агенції Friends of Brands — Александр Буянкин (Alex Buyankin).

Початок онлайн-курсу – 12 серпня. Ви отримаєте на пошту перший тест.

Реєстрація обов’язкова за посиланням.

Спершу ми пропонуємо зареєструватися за посиланням, а 12 серпня пройти тест та оцінити свої початкові знання зі сфери маркетингу та СММ. Отримавши перше оцінювання, вам буде відкритий доступ до 5-ти модулів, в кожному з яких – безкоштовні відео-лекції від наших спеціалістів.

Спільно зі спікерами проекту серед зареєстрованих будуть відібрані 60 учасників до безпосередньої участі у практикумі офф-лайн у 3х містах України: Києві, Львові та Харкові.

Знання стають доступніші, не прогав можливість зробити свій проект відомим!


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Миколаїв став 14 містом України, де впроваджується Система відкритих шкільних бюджетів

Все більше дніпрян дізнається про публічні консультації

У Києві показали, як могли виглядати профілі у Фейсбуку Мазепи, Петлюри та Бандери

Рекордна кількість українців вважають, що країна рухається у правильному напрямку – соцопитування

Представник Генерального консульства Німеччини в Україні відкриє виставку фоторобіт торецької молоді

Марш за тварин-2019 пройде одночасно у 24 містах України