Презентовано умови конкурсу «Креативний туризм та інноваційні продукти на основі спадщини»

Перші напрацювання 44 випускників «Школи креативного туризму» та умови конкурсної підтримки проєктів у громадах Миколаївщини — майбутніх засновників Україно - Грузино - Болгарського кластеру ...

Додано:
frgn

ФРМ2
Презентовано умови конкурсу «Креативний туризм та інноваційні продукти на основі спадщини»

Перші напрацювання 44 випускників «Школи креативного туризму» та умови конкурсної підтримки проєктів у громадах Миколаївщини — майбутніх засновників Україно – Грузино – Болгарського кластеру «Скіфський всесвіт» — саме це обговорили медіа, місцеві краєзнавці, медіа на серпневому прес-клубі, що відбувся у приміщенні Миколаївського міськвиконкому.

Керівник громадської організації «Фонд розвитку Миколаєва» Михайло Золотухін так презентував умови підтримки інноваційних креативних туристичних пропозицій та культурних продуктів «Креативний туризм та інноваційні продукти на основі спадщини»:

«Конкурс спрямований на стимулювання розвитку нових інноваційних ідей, що базуються на 3-х напрямках нематеріальної культурної спадщини:

  1. Ремесла та образотворче мистецтво, що демонструють традиції і майстерність;
  2. Гастрономія та кулінарні практики;
  3. Знання та практики, що стосуються природи та Всесвіту — заходи активного туризму з використанням надбань, знань, традицій українського народу різних часів.

Найбільш цікавим 9 ідеям (6 пропозиціям креативного туризму та 3 культурним продуктам) буде за рішення міжнародного журі  надана підтримка проєкту. Її складовим є як 1 200 євро (за офіційним курсом у гривні згідно кошторису), так і навчальна, коучингова та інформаційна підтримка на порталі проекту.

Сподіваємось, що таким чином ми допоможемо Миколаївщині відбутись як перлині транскордонного стартапу «Скіфський Всесвіт»

Коментарі

Голови наглядової ради проекту Олесандра Смирнова:

«Випускники «Школи креативного туризму» отримали колосальні знання в розвитку туристичної галузі та навчились креативному підходу до історико – туристичних локацій. І навіть, якщо випускники школи не виграють грантовий конкурс, вони отримали найцінніше — знання, котрі сприятимуть розвитку їх справи».

Члена наглядової ради проекту Тетяни Шуліченко:

«Даний конкурс дає змогу виявити актуальні туристичні проекти, котрі можуть зацікавити іноземних туристів. Будемо розглядати можливість підведення інфраструктури до виявлених туристичних об’єктів. Тим більше, в діючих програмах вже заплановані певні інфраструктурні зміни, котрі збільшують інвестиційну привабливість туристичних обєктів».

Відео- сюжет НІС-ТВ

Команда експертів проекту #THC також надала консультації 34 учасникам заходу з питань умов конкурсу.

Чекаємо аплікаційні форми до 21 вересня 2021р. на E-mail: [email protected].

У разі виникнення питань, звертайтеся до Капусткіної Маріанни за адресою: [email protected] або за телефоном +38 (0512) 47-38-79, Viber 050 547 81 35.

Прес-служба ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва».

Прес-конфернція відбулась в рамках межах проєкту #THC, що реалізує ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва» за підтримки Georgian Arts and Culture Centre, Tbilisi (GE) за кошти Програми Black Sea Basin (Subsidy Contract No.BSB 1130).


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Відбулася презентація веломаршруту “Від парку до парку”

Про стратегічну ціль ІІІ в Державній стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки

Підсумки пілотної сертифікації «Роботодавець, дружній до молоді»

Розпізнавати та протидіяти. Як ми допомагали HeForShe говорити із студентами про гендерну дискримінацію

В Україні з’явилась перша недоступна реклама

Громадські монітори розробляють стратегії захисту вразливих груп населення 12 громад Луганщини