Працівники Центрів зайнятості в Донецькій області отримали практичні навички комунікації та психологічної мотивації ветеранів АТО до працевлаштування

06 та 10 січня 2022 року за проєктом «Сприяння розвитку стійких економічних можливостей ветеранів АТО на Донеччині в умовах пандемії COVID- 19», що реалізується Громадською організацією «Агенція ...

Додано:
agencydonetsk08

8
Працівники Центрів зайнятості в Донецькій області отримали практичні навички комунікації та психологічної мотивації ветеранів АТО до працевлаштування

06 та 10 січня 2022 року за проєктом «Сприяння розвитку стійких економічних можливостей ветеранів АТО на Донеччині в умовах пандемії COVID- 19», що реалізується Громадською організацією «Агенція демократичного розвитку Донбасу», працівники центрів зайнятості Донецької області пройшли онлайн семінари за темою “Ефективна комунікація та мотивація до працевлаштування”. 

Метою семінарів було ознайомити працівників центрів зайнятості та соціальних служб з поняттям ефективної комунікації та етапами комунікативного процесу, надати знання щодо різновидів каналів зв`язку у комунікації та особливостей їх використання. Розвивати практичне вміння побудови конструктивного діалогу, формувати алгоритм роботи зі складними клієнтами, зокрема ветеранами АТО. Надати особливу увагу навичкам усвідомлення у конфліктній ситуації, що буде сприяти профілактиці професійного вигорання. Продемонструвати на практиці, як ці знання сприятимуть підвищенню рівня якості обслуговування ветеранів АТО та їх більш ефективному працевлаштуванню. 

«Важливим також було звернути увагу на бар`єри, що виникають у спілкуванні та за допомогою практичних вправ сформувати навички ефективної комунікації  у конфліктних ситуаціях для зниження психологічного напруження у співробітників Центрів зайнятості, що часто знаходяться у стані дистресу», – говорить керівник організації Сергій Коваленко. 

Впродовж семінарів були розглянуті наступні теми:

- Комунікація як поняття. Визначення ефективної та неефективної комунікації. Комунікативний процес, його етапи та бар`єри, що виникають на різних етапах даного процесу.

- Практична вправа «Зелені та червоні яблука». Аналіз вправи: виявлення етапів комунікації, визначення помилок при формуванні повідомлення. Розгляд можливостей іншого «кодування» повідомлення.

- Нейрофізіологічні особливості роботи мозку людини у стані дистресу. Навички  корекції психоемоційного стану. Особливості спілкування з ветеранами АТО.

- Зовнішня та внутрішня мотивація до працевлаштування. Психологічні відмінності формування мотивації та її наслідки для процесу працевлаштування. 

Також учасники виконували практичні завдання та працювали в групах над складанням алгоритму формування повідомлення для ефективної комунікації.

Завдяки цим семінари була проведена підготовка працівників Центрів зайнятості та соціальних служб до ефективної комунікації з ветеранами АТО у напрямку їх психологічної мотивації до працевлаштування. 

Цей проект відбувається за підтримки Програми реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX та ГО «Агенція демократичного розвитку Донбасу”.

 


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях

Які проблеми є найгострішими для мешканців звільнених територій? Презентовано результати дослідження

Програма USAID «Мріємо та діємо» організовує навчання для дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах

Понад 75 тисяч звернень. Юристи-волонтери з Кривого Рогу вже рік консультують ЗСУ, їхні родини та ВПО

Greencubator запускає навчання для майбутніх зелених підприємців

30 українських громад створять комунікаційні стратегії