Підприємці пройшли онлайн навчання на семінарі “Від продукту до бренду”

Підприємці з 12 регіонів України взяли участь в практичному семінарі «Від продукту до бренду», що відбувся 26 листопада на онлайн платформі Zoom. Спікери, що представляють успішні бізнеси, розкрили ...

Додано:
BSC Sumy

офіс тренінг семінар онлайн вебінар
Підприємці пройшли онлайн навчання на семінарі “Від продукту до бренду”

Підприємці з 12 регіонів України взяли участь в практичному семінарі «Від продукту до бренду», що відбувся 26 листопада на онлайн платформі Zoom.

3

 Спікери, що представляють успішні бізнеси, розкрили питання основ, розвитку та просування бренду:

  • інструментів просування бренду, в тому числі digital-brand;
  • практик розробки атрибутики та архітектури бренду у сфері малого і середнього бізнесу;
  • особливостей формування та просування бренду в умовах карантину.

2

Серед спікерів:  

  • Микита Лазоренко, креативний директор SABAI creative hub (м. Київ), розповів учасникам про історію створення брендингу та формуванні ключових елементів стратегії бренду; в другій частині семінару на воркшопі Микита надав учасникам практичні поради щодо побудови бренду;
  • Володимир Мась, тренер Soft Skills у Autodoc.de (м. Одеса), зосередив увагу на складових сервісу, клієнтоорієнтованості в межах стандартів компанії;  
  • Денис Чернявський, Valorisation Lab., CEO & Founder, Fedoriv Agency, Creative Strategist, Pinat Pins, (м. Київ) виступив з презентацією «Про великі та маленьки бренди»;
  • Михайло Траверсе, маркетолог, стратег та підприємець, керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan (м. Київ), детально зупинився на принципах брендингу в епоху соціальних медіа.
  • Роман Повзик, проєкт-менеджер PR-агентство Yoda Consult (м. Полтава), у другій частині заходу провів воркшоп щодо просування бренду в соціальних мережах Facebook та Instagram.

7

8

В межах заходу модератором Інною Пахомовою, директоркою інституту проектів та інновацій ПУЕТ, була проведена панельна дискусія «Просування бренду в умовах карантину» за участю всіх спікерів семінару. Експерти відповідали на питання учасників, найбільш актуальні під  час карантину, а саме: 1) Чи трансформувалося розуміння та ідеї бренду під час пандемії? Які інструменти підвищення лояльності споживачів найефективніші в цьому році? Чи може бренд регіону або міста сприяти просуванню бренду підприємства?

6 

9

Захід реалізовано Центром Інформаційної Підтримки Бізнесу м. Суми у партнерстві з представниками ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС #EU4Business.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

У Тернополі нагородили переможців всеукраїнського конкурсу «Золотий фліпчарт»

Високопілля в центрі уваги: початок роботи діалогової групи з відновлення

DOCU/УКРАЇНА: від особистого до спільного

Діалогова група з відновлення Бериславської громади затверджена Положенням влади

Франко-українська торгово-промислова палата разом із Яною Степаненко презентують колекцію NFT на підтримку України

Шумська громада на Тернопільщині матиме творчий простір для народних майстрів