Ощадбанк розповів про особливості нарахування переселенцям соціальних виплат

Нещодавно Кабмін призначив Ощадбанк єдиним банком, що нараховує соцвиплати переселенцям. Це стало причиною ряду труднощів для останніх у доступі до законних виплат. У зв’язку з цим 12 липня ...

03
Ощадбанк розповів про особливості нарахування переселенцям соціальних виплат

Нещодавно Кабмін призначив Ощадбанк єдиним банком, що нараховує соцвиплати переселенцям. Це стало причиною ряду труднощів для останніх у доступі до законних виплат. У зв’язку з цим 12 липня представники громадських організацій поспілкувались із працівниками Ощадбанку й розпитали про всі особливості нарахування соцвиплат.

Відповідно до останніх змін до Постанови Кабінету Міністрів України № 637 від 5 листопада 2014, АТ «ОщадБанк» став єдиним банком, через який переселенці зі сходу та Криму можуть отримувати соціальні виплати, в тому числі пенсію.

За результатами обговорення з представниками Ощадбанку юристи громадської організації КримSOS отримали багато корисно для переселенців зі сходу та Криму інформації.

ПРО ВІДКРИТТЯ РАХУНКІВ. До 1 липня 2016 року усі переселенці, які отримували соціальні виплати в інших банках, повинні були відкрити рахунки АТ «ОщадБанк» для продовження отримання соціальних виплат. Ті особи, які не встигли перереєструватись, повинні негайно звернутись до найближчого відділення АТ «ОщадБанк» для проведення процедури перереєстрації (більше про це в детальній інструкції).

ПРО ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК. ОщадБанк в багатьох випадках не встигає розмістити або не має роз’яснень щодо процедури доступу до його послуг переселенцями. Втім Ви завжди можете звернутись до представників АТ «ОщадБанк» за телефоном 0 800 210 800 або написавши на електронну пошту [email protected].

ПРО ЕЛЕКТРОННІ ПЕНСІЙНІ ПОСВІДЧЕННЯ. Як ми повідомляли раніше, 1 серпня 2016 року Ощадбанк починає виготовляти та обмінювати існуюючі платіжні картки на електронні пенсійні посвідчення. Працівники Ощадбанку звертають увагу на те, що процес обміну є тривалим, а тому просять переселенців не поспішати зі зверненнями до відділень банку в перших числа серпня, аби не створювати черг. Про детальну інформацію щодо цього питання Ви можете дізнатись, зателефонувавши або особисто звернувшись до управліннях Пенсійного фонду чи на гарячу лінію Ощадбанку.

ПРО ТАРИФНИЙ ПАКЕТ. На даний момент банківські картки, що видаються переселенцям. обслуговуються за тарифним пакетом «Східний». Згідно з цим тарифним пакетом, зняття грошей можливе тільки з банкоматів АТ «ОщадБанк». При цьому власники таких карток можуть розраховуватись ними в магазинах та інших установах за допомогою терміналів. Водночас можливість розрахунку такою карткою через мережу Інтернет не передбачена. Більше інформації про тарифний план за посиланням http://bit.ly/29I1qvp (необхідно скачати файл .rar);

ПРО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ НА ДОМУ. Окремо обговорювалось питання щодо обслуговування клієнтів, які не можуть самостійно звернутись до відділення банку через важкий фізичний стан. Представники банку повідомили, що на даний момент не існує процедури обслуговування клієнтів на дому. АТ «ОщадБанк» звернувся до Національного банку України, для погодження процедури «виїзного обслуговування». Наразі єдиним варіантом для вирішення проблем, пов’язаних із обслуговуванням клієнтів на дому, є звернення в банк від імені такої особи на підставі довіреності.

ПРО ДОСТАВКУ ГРОШОВИХ КОШТІВ ПОШТОЮ. Представники АТ «ОщадБанк» запевнили, що клієнт банку не повинен сплачувати ніяких грошей за доставку грошових коштів представниками пошти. На додаток, переважна більшість послуг, що надаються отримувачам соціальних виплат банківською установою є безкоштовними

ПРО ОТРИМАННЯ ПЕНСІЙ ЧЕРЕЗ УКРПОШТУ.  Ті пенсіонери, котрі отримували пенсії через відділення Укрпошти, можуть і надалі отримувати виплати таким способом.

Нагадуємо, що в разі відмови у наданні послуг АТ «ОщадБанк», порушення ваших прав представниками банку або наявності питань, Ви можете звернутись до:

  • представників АТ «ОщадБанк» за телефоном 0 800 210 800 або написавши на електронну пошту [email protected]
  • юристів КримSOS за телефонами (063) 073-16-19, (096) 684-88-47, (095) 031-53-97 або написавши на електронну пошту [email protected]

***

Громадська організація «КримSOS» створена 27 лютого 2014 як Facebook-сторінка для оперативного та об’єктивного висвітлення подій, які відбувалися в Криму. Незабаром організація стала надавати допомогу внутрішньо переміщеними особам із Криму та східної України. З липня 2014 КримSOS став виконавчим партнером Агентства ООН у справах біженців у Білорусі, Молдові, Україні. КримSOS має представництва в Києві, Львові та Херсоні. Організація надає гуманітарну та юридичну допомогу переселенцям, інформує про події в Криму, займається програмами соціальної адаптації, розвитком місцевих громад переселенців, адвокаційними проектами, супроводом судових справ вимушено переміщених осіб.

За час існування організація КримSOS надала гуманітарну допомогу на суму понад 6 млн грн, пряму і непряму допомогу отримали понад 180 000 чоловік, консультацій надано більше 90 000, з них третина – юридичного характеру.

Особливе місце в роботі громадської організації посідає «кримське питання». Постійно ведеться адвокаційна робота питань, які стосуються Криму, проводиться моніторинг ситуації в Криму, в тому числі і у контексті захисту прав людини. У травні 2015 в організації був створений інформаційний центр «QirimInfo», завдання якого – повернути інтерес української та світової громадськості до ситуації в Криму і до проблем кримчан.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Понад 200 учнів з двох областей взяли участь у ярмарку підприємництва Junior EXPO-2024 в Хмельницькому

Яких інтеграційних заходів потребують ВПО на третьому році війни

Мережа правового розвитку — 2024: інновації інструментів доступу до правосуддя та відповідальне членство

Skills4Recovery та JA Ukraine провели ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 у Хмельницькому

Український молодіжний фонд уклав Меморандум з ЮНІСЕФ

Покращення відчуття безпеки в громадах або Нові змісти «Правоспроможної громади»

  • юю

    “є звернення в банк від імені такої особи на підставі довіреності.” – меня в трех отделениях послали нахуй с такой доверенностью. Ничего по доверенностям не оформляют.

  • Kyiv Turyap

    І мене з довіреністю не обслуговували, посилали куди подалі і вимагали батька – інваліда пред’явити