О, Море.Сity — нове медіа про життя і відпочинок на морському узбережжі України

Агенція розвитку локальних медіа «Або» запустила сайт О, Море.Сity — інтернет-видання про приморські містечка і села України, відпочинок і життя там. Цільова аудиторія — усі, хто їздять відпочивати ...

Агенція розвитку локальних медіа «Або» запустила сайт О, Море.Сity — інтернет-видання про приморські містечка і села України, відпочинок і життя там. Цільова аудиторія — усі, хто їздять відпочивати на море, і ті, хто поки мають упередження до українських курортів. — Коли шукаєш щось про курортні міста, натрапляєш на рекламу з яскравими описами неперевершених краєвидів та кришталево чистої води. Приїздиш туди і бачиш дещо іншу картину. Ми ж будемо показувати Південь справжнім, колоритним, і, так, часто — не ідеальним. Вишукувати круті, але маловідомі місця. Показувати вдалі приклади туристичних сервісів і ті, яким ще далеко до клієнтоорієнтованості. Одна із цілей — поступово розворушувати місцевий бізнес і популяризувати відпочинок на Півдні, — пояснює керівник проекту і ментор Агенції розвитку локальних медіа «Або» Євгеній Фролов. До кінця року року на сайті з’явиться 150 матеріалів. До їх створення залучені близько 40 авторів. Головна редакторка сайту — Альона Вишницька. Випускниця школи журналістики УКУ, авторка The Ukrainians, Лівий берег, Reporters, Medialab, MC.Today, Українська Правда, ФОКУС, Громадське. Вона ж очолювала літню експедицію українським узбережжям, яка передувала запуску сайту. Протягом липня-серпня дві команди журналісток і фотографок рухалися назустріч одна одній узбережжям Одеської, Миколаївської, Херськонської та Запорізької областей. Вони відвідали 20 населених пунктів. Щодня публікували світлини, відео та короткі тексти на сторінках проекту в Facebook та Instagram. Загалом команди зібрали матеріали для 40 текстів та 16 путівників містами і селищами узбережжя (приміром, ось путівник Бердянськом, а цей — селищем Приморське). Усі вони з’являться на сайті до кінця року. Вже можна прочитати 19 фактів про українські маяки, аматорську обсерваторію під Бердянськом, про єдиний український вітрильний фрегат. — Південь України завжди був для мене одним із найменш зрозумілих регіонів, — каже Альона Вишницька. — Я мало що знала про те, чим він живе, крім того, що по-справжньому існує він пару місяців на рік, коли туди приїжджають туристи. Я хотіла зрозуміти та побачити його з іншої сторони: чим живуть місцеві, як підприємці розвивають свої бізнеси, чому Кирилівка чи Залізний Порт такі популярні, а наші острови в морі ні, чому люди приїжджають лікуватися грязями та влаштовують паломництва до термальних джерел. Я в принципі хотіла зрозуміти Південь. І пояснити його іншим. Окрім контентної частини, сайт міститиме сервіси з пошуку житла, розваг та маршрутів — повний каталог всього, що є на Півдні. Технічна команда готує його до запуску у січні-лютому. Сервіси, низка платних опцій для розміщення в каталозі та рекламних пакетів ляжуть в основу монетизації проекту. — Ми не випадково запускаємо сайт про море взимку. Робимо велику ставку на пошуковий трафік, дуже заморочуємося із SEO-оптимізацією. Щоб сайт до початку туристичного сезону набрав вагу і міг з часом конкурувати за перші позиції у пошуку, потрібно щонайменше півроку, — додає Євгеній. Редакція О,Море.Сity шукає місцевих журналістів-фрілансерів — з туристичних міст Одеської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької та Донецької областей. Автори можуть писати на Facebook-сторінку інтернет-видання або його головній редакції Альоні Вишницькій. О, Море.Сity — друге нішеве інтернет-видання, яке заснувала агенція «Або». Першим став онлайн-журнал про життя на сході України Свои.Сity, який запустили восени 2018-го. За рік він вийшов на середню місячну аудиторію в 70-80 тисяч унікальних користувачів. Обидва медіа запущені за підтримки проекту UCBI II (USAID). Також агенція за два роки запустила 40 локальних медіа у середніх та малих містах України під брендом The City.
О, Море.Сity — нове медіа про життя і відпочинок на морському узбережжі України

Агенція розвитку локальних медіа «Або» запустила сайт О, Море.Сity — інтернет-видання про приморські містечка і села України, відпочинок і життя там. Цільова аудиторія — усі, хто їздять відпочивати на море, і ті, хто поки мають упередження до українських курортів. 

— Коли шукаєш щось про курортні міста, натрапляєш на рекламу з яскравими описами неперевершених краєвидів та кришталево чистої води. Приїздиш туди і бачиш дещо іншу картину. Ми ж будемо показувати Південь справжнім, колоритним, і, так, часто — не ідеальним. Вишукувати круті, але маловідомі місця. Показувати вдалі приклади туристичних сервісів і ті, яким ще далеко до клієнтоорієнтованості. Одна із цілей — поступово розворушувати місцевий бізнес і популяризувати відпочинок на Півдні, — пояснює керівник проекту і ментор Агенції розвитку локальних медіа «Або» Євгеній Фролов

123456

Учасниці експедиції О,Море: Марія Матяшова, Анна Ільченко, Альона Вишницька, Анна Ютченко, Марина Верещака. Дівчата рухались двома командами на зустріч одна одній. Журналістська подорож тривала 35 днів. Фото зроблено на Кінбурнській косі — кінцевій точці маршруту

До кінця року року на сайті з’явиться 150 матеріалів. До їх створення залучені близько 40 авторів. 

Головна редакторка сайту — Альона Вишницька. Випускниця школи журналістики УКУ, авторка The Ukrainians, Лівий берег, Reporters, Medialab, MC.Today, Українська Правда, ФОКУС, Громадське.

Вона ж очолювала літню експедицію українським узбережжям, яка передувала запуску сайту. Протягом липня-серпня дві команди журналісток і фотографок рухалися назустріч одна одній узбережжям Одеської, Миколаївської, Херськонської та Запорізької областей. 

Вони відвідали 20 населених пунктів. Щодня публікували світлини, відео та короткі тексти на сторінках проекту в Facebook та Instagram. Загалом команди зібрали матеріали для 40 текстів та 16 путівників містами і селищами узбережжя (приміром, ось путівник Бердянськом, а цей — селищем Приморське). 

Усі вони з’являться на сайті до кінця року. Вже можна прочитати 19 фактів про українські маяки, аматорську обсерваторію під Бердянськом, про єдиний український вітрильний фрегат.  

— Південь України завжди був для мене одним із найменш зрозумілих регіонів, — каже Альона Вишницька. — Я мало що знала про те, чим він живе, крім того, що по-справжньому існує він пару місяців на рік, коли туди приїжджають туристи. Я хотіла зрозуміти та побачити його з іншої сторони: чим живуть місцеві, як підприємці розвивають свої бізнеси, чому Кирилівка чи Залізний Порт такі популярні, а наші острови в морі ні, чому люди приїжджають лікуватися грязями та влаштовують паломництва до термальних джерел. Я в принципі хотіла зрозуміти Південь. І пояснити його іншим. 

Окрім контентної частини, сайт міститиме сервіси з пошуку житла, розваг та маршрутів — повний каталог всього, що є на Півдні. Технічна команда готує його до запуску у січні-лютому. Сервіси, низка платних опцій для розміщення в каталозі та рекламних пакетів ляжуть в основу монетизації проекту. 

— Ми не випадково запускаємо сайт про море взимку. Робимо велику ставку на пошуковий трафік, дуже заморочуємося із SEO-оптимізацією. Щоб сайт до початку туристичного сезону набрав вагу і міг з часом конкурувати за перші позиції у пошуку, потрібно щонайменше півроку, — додає Євгеній.  

Редакція О,Море.Сity шукає місцевих журналістів-фрілансерів — з туристичних міст Одеської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької та Донецької областей. Автори можуть писати на Facebook-сторінку інтернет-видання або його головній редакції Альоні Вишницькій

О, Море.Сity — друге нішеве інтернет-видання, яке заснувала агенція «Або». Першим став онлайн-журнал про життя на сході України Свои.Сity, який запустили восени 2018-го. За рік він вийшов на середню місячну аудиторію в 70-80 тисяч унікальних користувачів. Обидва медіа запущені за підтримки проекту UCBI II (USAID).  

Також агенція за два роки запустила 40 локальних медіа у середніх та малих містах України під брендом The City.  


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Експерти розробили нову модель реєстрації місця проживання

Олімпіада юридичних клінік з консультування клієнтів 2020: нові перемоги та виклики

Деклараціями безхатченків не зігріти

Інструменти моніторингу закупівель - шлях до згуртованості громади: підсумки навчання на Луганщині

Розпізнавати та нейтралізовувати пастки політичних маніпуляцій вчились в університеті Каразіна

На Мелітопольщині пройшла Третя Інклюзивна вечірка