На ECOforum у Києві з’ясовували, як свідоме виробництво та споживання впливає на офіси, міста, країни та світ
Що таке Цілі сталого розвитку? Які українські компанії та яким чином впроваджують їх в свої бізнес-стратегії? Як вони заощаджують ресурси та ведуть збалансовану діяльність? Близько 200 учасників ...
Додано:
Марія Шененко

Що таке Цілі сталого розвитку? Які українські компанії та яким чином впроваджують їх в свої бізнес-стратегії? Як вони заощаджують ресурси та ведуть збалансовану діяльність? Близько 200 учасників об’єднала тема Глобальних цілей та їхнього впливу на SDG ECOFORUM 23 червня у Всі. Свої Локація.
Форум, присвячений практикам впровадження Цілей сталого розвитку, було поділено на три тематичні блоки:
14.00 – 17.00 – лаконічні презентації представників державного та громадського сектору, а також великого, середнього та малого бізнесу: 10 практик впровадження екологічних рішень, що впливають на довкілля. Серед спікерів лекторію була директорка Evolve Ltd. Latvia, а також співробітники українських компаній: Oxygen Group, Tetra Pak, Метінвест, ГК Фокстрот, ДТЕК, Центру РЕЧВ, ENACTUS КНЕУ, WWF Україна.
17.00-18.40 – ECOideas – майданчик для обговорень та розробок екологічних проектів у чотирьох групах: на рівні офісу, міста, країни та на світовому.
19.00-21.00 – ECOfashion шоу, на якому гості мали нагоду побачити близько 40 образів, перешитих та виготовлених з рештків тканин, пакетів з-під їжі та напоїв, дитячих іграшок тощо. Ідея показу полягала в тому, що вишукане та оригінальне вбрання можна створити із застосуванням будь-яких матеріалів, головне – повідомлення, яке закладено в образ. Презентували моделі для шоу українські компанії, а також французька еко-дизайнер Ісагус Тош.
Організатори SDG ECOforum – Мережа Глобального Договору ООН в Україні за підтримки Платформи зростання зеленої економіки та організаційних партнерів: European Profiles S.A – консультантів у сфері сталого розвитку в понад 50 країнах світу, “Соціальний консалтинг “Параграф” та Let’s Do it Ukraine.