“Мені сказали не приходити сюди в кедах”: як у Києві відбулася антивиставка “Освітня барикада”

12 лютого у #ПеремогаSpace відбулася антивиставка “Освітня барикада. 10 000 школярів, які змінять Україну”. Це інтерактивний проект фундації соціальних інновацій “З країни в Україну”, яка працює вже ...

Додано:
eekbiz

молодь
“Мені сказали не приходити сюди в кедах”: як у Києві відбулася антивиставка “Освітня барикада”

12 лютого у #ПеремогаSpace відбулася антивиставка “Освітня барикада. 10 000 школярів, які змінять Україну”. Це інтерактивний проект фундації соціальних інновацій “З країни в Україну”, яка працює вже 4 роки з культурними та освітніми напрямами. Сфокусована виставка була власне на живих історіях, які привезли з різних регіонів менеджери двох глобальних проектів «Відкривай Україну» та фестиваль «З країни в Україну». 

«Наші проекти починалися з кількох ентузіастів, але ми побачили, наскільки мешканцям сходу потрібні культурні події, а школярам неформальна освіта. Після кожного проведеного заходу, ми відчували, що рухаємося правильним шляхом. Тому вирішили масштабувати наші ідеї: освітній проект «Відкривай Україну» тепер проходить в понад 200 українських містах, культурні ініціативи ми хочемо цього року робити не тільки на Сході, але й на Одещині і на Закарпатті». 

Мета міні-проекту – антивиставки «Освітня барикада» показати найбільші проблеми освіти та культури, з якими стикалися українці у 2018 році.

 Тут продемонстрували та обіграли ситуацію з сумнозвісним харківськім тортом, показали, як зароджується соціальний феномен “зрада”, показали, чому стереотипно для вчителя “особисте життя” – табу, та обговорили, чому досі українці готові ходити на заходи за гречку. “Ми вважаємо, що про це не можна мовчати, особливо про ті проблеми, які існують у сферах, де людина починає свій розвDSC_2783иток”, – розповів ідейник проектів фундації Денис Блощинський.

 Спільно з експертами фундації соціальних інновацій «З країни в Україну», представниками культурних та освітніх сфер обговорили, як подолати конфліктні ситуації в освіті та культурі. Зокрема з’ясували, як відучити українців від попсових треків Ані Лорак та Лободи.

“Я вірю, що публіку можна привчити до якісної культури, але поступово”, – розповідає співзасновниця фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival Наталя Шевчук: “Минулого року я була у Маріуполі, зайшли у клуб. Мене попросили більше не приходити в кедах, бо на думку охоронця дівчата мають ходити на підборах. Всередині грала музика початку 2000-х років. Раз таке “крутять” – значить є попит. Проте, поступово треба привчати до гарних треків культурно-розважальними подіяю”, – додала експертка. Під час дискусії спікери прийшли до спільної думки, що саме для цього найкраще підходить фестиваль “З країни в Україну”, який подарував 55 містам сходу України нашу автентичну та сучасну культуру.

 Хочете побачити виставку у своїй школі? Пишіть на [email protected]


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Комунальне підприємство ухиляється від обліку дерев: громадська організація подала до суду

Молодь Світловодська готує масштабний фест у місті

Команда Let`s do it Ukraine відвідала Південь в рамках проєкту з подолання наслідків повені

Гуманітарні місії на Півдні тривають: волонтери додатково роздадуть 1000 обідів “Добра кухня”

Тютюнові акцизи рятують життя — податкові преференції неприпустимі

Вишнівецька громада на Тернопільщині отримала цифровий рентген-комплекс від Програми USAID DOBRE